dinsdag 19 februari 2013

Een lul van een .... Niet schrikken he


Een foto shoot met iemand met een grote pik van een kleine 28 cm? wowwww ja hehe eindelijk daar zat ik op te wachten. Na heen en weer gemaild te hebben en foto's van zijn pik gezien te hebben was een afspraak maken een feit. Mama mia wat hadt ik er een zin in zeg, mijn kut stroomde al over bij de gedachte dat ik geneukt zou gaan worden door een monster pik. Mijn ventje geilde net zo hard mee want zijn vrouwtje zou gaan piepen van genot, hem kenende zou hij mee gaan doen dus twee knotsen van pikken zouden me op kop zetten.. Lekker gingen me ventje en ik de douche in en we geilden even met elkaar, niet teveel want anders zou hij zijn zaad verschieten al hihi, bij het aan zien van zijn paal moest ik lachen die van hem zou iets kleiner zijn haha, onder het douchen priemde zijn staaf al tegen mijn kut aan, een been omhoog deed hem al naar binnen glijden zo mijn kut in, gauw er uit en echt douche nu.
Iets later ging de bel en ja hoor de man met zijn 28 cm pik was er , nu gaat de pret beginnen, vlak voor het uit kleden zij hij niet schrikken he mensen? broek ging naar beneden en wat zien we??? nee he een piemel die amper een 13 cm slap was en stijf hoog uit 15 of zo op zicht niks mis mee ,maar men moet natuurlijk niet met bedrog in contact met me willen komen,  Ventje kwaad ik teleurgesteld natuurlijk, tsja en nu? die kerel stond al aan zijn pik te trekken en maar smeken en smeken om me te mogen neuken, antwoord was een krachtig nee, ik hou niet van leugenaars en bedriegers, hij mocht zich aftrekken terwijl mijn vent zich mocht bot vieren op me, hij mocht me niet aan raken of niets, dus mijn ventje legde me vlak voor die knaap neer likte me kut lekker grondig, waarna ik hem eens uit gebreid pijpte voordat hij me zou neuken, die gozer lekker trekken onder tussen, komt ie zijn mijn ventje en aiiii heerlijk hoor maar al gauw was het oooooo schat komt ie!!!! en al zijn geil spoot over me heen, terwijl die gozer nog aan het trekken was heeeee en ik? jij??? oké broek omhoog en bedankt voor je komt vriend, en mijn man liet hem netjes uit de deur, zo die is weg zonder ook maar gespoten te hebben.
We maakten het na de hand nog lekker verder af met ons tweetjes.... bedriegers en leugenaars ...nee niks voor ons.

1 opmerking:

jhonny zei

Wat een teleurstelling was dat.... wat dacht die eikel wel niet.. dat je het verschil tussen 15 en 28 cm niet ziet... balen voor je lieverd...