donderdag 20 december 2012

Pam heb je een gaatje vrij.


Na een paar uurtjes wezen shoppen in Den Bosch  was het weer tijd om naar huis te gaan, onder weg ging mijn telefoon in de trein dus maar gauw ergens zitten waar niet zo veel oortjes te luister liggen.
Of ik een gaatje over had haha ja maar natuurlijk he. Ik vertelde hem dat ik onder weg was naar Nijmegen nou dat kwam mooi uit we spraken af dat hij me op een station in Nijmegen  zou op pikken jaja car seks was de bedoeling, eenmaal op gepikt gingen we naar een industrie terrein wat jij kende om daar eens even lekker van bil te gaan, Hij had er zin in maar ik ook echter het was te koud! in de auto neuken ging niet, nou ja alles gaat maar de ruimte was beperkt en ik had echt geen zin om in me blootje op de motor kap te gaan liggen, dan maar naar mijn huis in Grave zij Pieter, nou ja hadden we ook meteen kunnen doen dat ligt echt dichtbij  joh zij ik hem lachend toe. hij wipte zijn heerlijke pik snel terug in zijn broek en hup onderweg naar Grave gingen we In de auto ging het al meteen lekker over de seks af en toe zat ik over zijn bobbel in zijn broek te wrijven, ...ik wou hem zo graag voelen he.... Bij een stoplicht wipte ik zijn paal snel uit zijn gulp en bleef lekker aan zijn pik trekken tot we bij hem thuis waren, alleen is het moeilijk om zo'n harde pik weer in je broek te krijgen he Pieter maar na even frummelen lukte het hem.
Dat Pieter zin in me had was te merken gelijk begon hij mijn boven kleren uit te doen, eerst kleren uit dan de koffie was zijn motto. In de keuken terwijl we wachten op de koffie dook hij op zijn knieën, trok mijn benen iets uit elkaar en duwde mijn kut lippen uit elkaar, mzzz likken ging hij me, tijdens het likken schuurde ik lekker met mijn kut over zijn gezicht en tong, van onderen uit kreeg hij zo lekker zijn vingers in mijn kut en dat onder het aroma van de koffie die lekker druppelde, het beffen duurde net zo lang tot de koffie klaar was.... van mijn had hij even langer door mogen druppelen hoor Pieter ....On der het koffie drinken gingen we al snel weer over naar de orde van de dag, zijn pik stond inmiddels al keihard overeind een harde pik ging dan ook lekker mijn mond in om hem eens lekker goed te zuigen.... mondje neuken ... zij Pieter en hij wipte lekker met zijn kont steeds om hoog ....ja inderdaad mondje neuken ... hihi mijn hoofd vasthouden en lekker diep me mond in. standje 69 werd daar snel aan toe gevoed zodat we tegelijk elkaar lekker konden verwennen.. likken deed hij als een hondje zijn tong maakte over uren en mijn lichaam smeekte hem om vooral door te gaan, hij begon me toch iets te snel te kreunen dus maar gauw even aan de koffie nippen ( sorry Pieter )
Pieter wou dat ik naar hem keek terwijl op het salon tafeltje pal voor me aan zijn lul trok ... geile praat kwam uit zijn mond ... zoals , die gaat je zo meteen lekker neuken in je kut ...is je kut er klaar voor.. wil je hem in je, kom je er boven op zitten? .. het laatste werd het hem ik liet me wijdbeens op zijn pik zakken en die gleed verrukkelijk mijn natte spleet binnen, rustig begon ik op en neer te wippen tegelijk masseerde Pieter mijn klit, ik moest me aan zijn schouders vasthouden anders lag ik zo op de grond. Op een gegeven moment liet ik me verder naar achteren vallen steunend met mijn handen op de bank, op die manier kon hij echt diep mijn kut binnen dringen, hij pakte mijn heupen vast en met echte ferme stoten liet Pieter merken dat het wel oké zat, weer kwamen de geile woorden uit zijn mond ... sletje ik neuk je ... sletje lekker ben je .. wat een kut..
Lekkere memmen ( tieten ook wel ) ..Ik ram hem er harder in ...oh wat zuigt je kut .... en ga zo maar door, wel heerlijk om dat te horen. Pik er uit pik er in en lekker slaan met die paal op mijn klit lekker hoor!!. Ik liet zijn paal mijn kut uit glijden en bood mijn kont aan om mijn van achteren te pakken.. hoerig Pam... jaaaa lekker en bam daar ging hij weer diep mijn kut binnen, zijn hand ging tussen mijn ben en door op zoek naar mijn klit aiai geil!!, ik stootte met mijn kont net zo hard mee als hij me neukte, ik voelde namelijk dat ik ging komen en dat liet ik hem merken ook dat maakte Pieter alleen maar geiler....Laat je gaan geil ding ... en dat deed dit geil ding ook... en dit geil ding kwam dan ook echt heerlijk klaar, zo erg dat Pieter kut sap genoeg had om dit weg te likken, nou hij dat ik weer de koffie, die was wat aan de koude kant. Lekker achterover leunend op de bank likte Pieter even verder pfff het was even heftig. Pieter zijn pik was nog in volle oorlogs sterkte, dus kwam ik boven op hem zitten, mijn tieten konden zo ook aandacht krijgen he lekker stotend geilden we er oplos.
Poppers er bij en Pieter werd van  totaal gek van geilheid, hij omklemde mijn rug en wist niet waar hij het zoeken moest, hij beet in mijn tieten duwde mijn alle kanten op om zijn pik maar de ruimte te geven. hij duwde zijn paal mijn mond binnen en liet me pijpen of dat het zijn laatste pijp beurt in zijn leven zou worden en tegelijkertijd vingerde hij me als een bezetene. Ik ging op mijn zij liggen benen omhoog en toen naar een paar stoten trok Pieter zijn pik terug kwam gauw boven me hangen en spoot al zijn zaad over mijn gezicht en tieten, ik mocht de laatste druppels er uit zuigen en smeerde zijn zaad lekker uit over mijn tieten. Uitgeput bleven we nog even lekker naast elkaar liggen met het bekende friemel werk. Ik gooide een been over hem heen zodat zijn pik tegen mijn kut aan lag legde een hand op zijn paal en wreef zo zijn paal over mijn klit, ik gebruikte zijn pik als een soort vibrator zijn eikel ging lekker tussen mijn kut lippen en ik maakte me op die manier klaar, Pieter genoot van dit uitzicht en dat was te merken, nog effe snel Pamela en hij kroop tussen mijn benen en neukte zich zo weer klaar, .... Damn die kon weer snel zeg....  Toen Pieter klaar kwam pakte ik zijn paal vast en trok echt zijn laatste  zaad uit zijn paal boven mijn buik.
Het winkelen in Den Bosch kreeg op deze manier een lekker geil einde. Als een ware Heer bracht hij me na het douchen naar huis het was dat ik niet kon anders hadden we bij mij thuis het feest voort gezet.
En les geleerd? ja zeker op buiten te neuken was het te koud hihi

1 opmerking:

icqjhonny zei

hmmmm was dus weer een heerlijk dagje voor je...Zo wil ik ook wel een keer met je shoppen hahaahah