woensdag 12 december 2012

Cap d Agde ??


Ik had gisteren een gesprek met iemand die ik al heel lang ken, het kwam er op neer of ik aan komende zomer ( pfff is nog zo ver weg jammerlijk ) met hem mee wou gaan naar *Cap d Agde* in zuid Frankrijk. Hij ging daar iedere zomer heen en wou graag eens met mijn daar heen, ik wist dat ze daar zowel een nudisten dorp hebben er is veel voor een naturist en swingers. We bezochten de betreffende site op op het net en ik kreeg alle in en outs te zien.
natuurlijk vroeg ik hem waarom hij juist bij mijn kwam, nou handig zij hij we hebben er al leuke stoei partijen samen op zitten en jij bent precies die geen die ik daar voor mee wil vragen, je houdt van naakt lopen en een stevig potje neuken ben je ook niet vies van Pam, ik kon hem daar natuurlijk geen ongelijk in geven he. Hij was heel serieus dat was goed te merken, alleen ik vond het bezwaarlijk dat hij er voor zou zorgen dat alles voor me gedaan zou worden, natuurlijk leuk en wel maar ik wil als ik ja zou zeggen natuurlijk zelfs mijn steentje bij dragen w.b.t kosten en dergelijke, we zouden daar nog heel goed op terug komen.
Kort samen gevat. ik dus samen met hem naar Zuid Frankrijk, we verblijven in een nudisten dorp, we gaan naar het naaktstrand ( maar dat is ook de bedoeling he hihi ) we leven ons daar uit met andere gelijk gestemde, en ik ben zijn bezit gedurende onze aanwezigheid zolang we daar zijn in Zuid Frankrijk wat dus in houd dat hij me zo veel mag neuken zoals hij dat wil maar ik me ook mag laten neuken als we op het strand zijn ( het is daar altijd een geil feest hoorde ik ) en in het dorp leven we natuurlijk als een echte naturist
Nou Allemaal mooi en wel maar ik heb daar Natuurlijk wel even de tijd voor nodig om daadwerkelijk te zeggen ..oké ik ga met je mee ...

Damn ben geil geworden, heb je zin Pam heb nog een klein momentje voor je ... yep antwoordde ik ... en wij vlug naar boven waar meteen al onze kleren uit gingen, nou zijn pik hoefde ik niet meer hard te maken want die stond stijf vooruit al. Hij ging meteen tot het betere werk over het beffen van me kut het duurde ook niet lang voor dat hij zijn pik in mijn kut propte ( jaja een klein momentje hihi ) de lieverd wou gewoon zijn zaad kwijt voordat hij elders moest wezen. Met lekkere diepe halen neukte hij mijn kut lekker, oeff toch mocht ik hem even pijpen zijn dikke lul ging lekker diep tot aan zijn ballen mijn mond binnen, maar helaas het momentje was al gauw voorbij want hij spoot zijn zaad al gauw over mijn tieten heen. Een heer laat een vrouw natuurlijk niet koud liggen dus hij pakte mijn vibrator en maakte mij gelukkig heerlijk klaar.
Bij het even na genieten kwamen we weer op zijn plannen voor Zuid Frankrijk, onder het Praten speelde ik nog even lekker met zijn pik en hij lekker met mijn spleet, een vervolg van het neuken zat er helaas niet meer in.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Ohh meis wat lees ik nou? Cap d Agde?

Kisss Carla

Pamela zei

HI Carla.

Is een voorstel he, weet echt nog niet of ik het wel doe, heb nog even de tijd om erover te denken.Wel heel lief van hem.

xxx Pamela

jhonny zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Pamela zei

Hee jhonny geile beer van me. Ik wou reageren op je laatste posting dat Mariam daar ook heen gaat en perongeluk verwijder ik hem oepsss
Maar dat klopt dat ze ook naar Cap d Adge gaat. Dus het lijkt jou ook wel wat hahahah.

xxx Pamela

icqjhonny zei

nou ja zeg... verwijderd... nou dat moet je maar keer goed maken hahah..
Ja vakantie is altijd leuk he.. vooral zo een..

Pamela zei

Kerst korting jhonny hahahaha

icqjhonny zei

Ga je onder de boom liggen als kerstcadeau... hihihih