zondag 9 december 2012

Jammer geen tweede lul.

Helaas hing mijn date gisteren avond wegens het weer niet door, jammer maar begrijpelijk, hij wou het proberen maar belde netjes af.
Ik had zin in een extra lul dus dat ging niet door, mijn vent neukte me dus eens lekker stevig, die kan er natuurlijk ook iets van he hahah, Vroeg naar bed wou niet lukken althans het slapen niet, dus wij de douche in waar bij hij mij weer lekker klaar maakte met behulp van de sproeier en ik hem totaal leeg pijpte en zijn zaad als zeep gebruikte. Dachten we lekker te kunnen slapen maar nee hoor het wou maar niet lukken, midden in de nacht zochten we elkaars intieme delen op en maar weer een slaap mutsje proberen hihi, het motto was neuken tot er er bij neer vielen en dat gebeurde dus ook, niet dat we er bij neer vielen maar we gingen echt te keer, het lijkt wel of ik des te geiler word van sneeuw ik kon er namelijk gewoon geen genoeg van krijgen. Na deze neuk partij toch maar weer proberen te slapen en dat lukte zowaar!
Voordat we uit bed gingen trok en pijpte ik mijn ventje weer eens lekker klaar, neuken mag hij me straks weer doen.


1 opmerking:

jhonny zei

tja we hebben het er wel eens overgehad he... zoek je nog een tweede... dan weet je wat je moet doen hahaha