dinsdag 29 mei 2012

effe snel op een bankje


Met het mooie weer was ik eens flink aan de wandel gegaan met mijn hond, na een flinke poos wandelen kwam ik terecht in een mooi stukje natuur en ik dacht hehe even op een bankje gaan zitten. Links en rechts kwamen er wandelaars voorbij Iets wat wijdbeens zat ik daar lekker een beetje onder uit leunend rustig te relaxen van het mooie stuk natuur en het mooie weer het was lekker dat zacht briesje tussen mijn benen te voelen. Na een kleine 20 minuten kwam er een man langs me zitten en we kwamen lekker en aan de babbel. Al snel viel het me op dat hij zijn ogen nauwelijks van mijn benen kom houden zijn ogen deden hard hun best om er tussen te kunnen kijken. Dus ik ging iets wat meer uitdagender zitten zodat hij een beter uit zicht had op mijn kutje want ik draag immers nooit een slipje, Zou hij een glimp van mijn kutje op kunnen vangen? nou zo  te zien deed hij dat, mijn kutje leek wel een magneet voor zijn ogen hihih, dus lekker verder kleppen en kijken wat er gebeuren zou.
Omdat het zo spannend was maakte dat me alleen maar geiler, neuken zou hier immers niet gaan geen geschikte plek maar snel pijpen of een handjob zou moeten kunnen. Lekker luchtig he zijn die vent...ja gelukkig wel is warm he ... en weer gingen mijn benen iets wijder uit elkaar.....je laat je wel lekker zien zijn die vent tegen me .....ik zo van owja? hoe bedoel je.... nou getuige ik tussen je benen kan kijken naar iets moois antwoorde de vent....dus ik weer heeft u er problemen mee? hij nee hoor zie zoiets graag, en weer gingen mijn benen verder uit elkaar en voordat ik het in de gaten had zaten zijn vingers al lekker met mijn kut te spelen, super spannend hoor want er konden zomaar steeds mensen het hoekje om komen hihi. Snel wipte die volslagen onbekend zijn pik uit zijn broek en ik begon er lekker aan te sjorren zijn pik lag lekker in mijn hand en groeide uit tot een lekker dik formaat, best een leuk gezicht hij aan mijn kut ik aan zijn pik. en zo zaten we eigenlijk gewoon lekker met elkaar te geilen en aan het rond kijken en daar was helemaal niets mis mee. gauw kwam hij voor me staan en ik nam die harde paal lekker in me mond en begon hem gulzig te zuigen enja hoor het kreunen was begonnen hahaha. mijn tieten wipte hij onder mijn shirt vandaan en begon daar lekker hard mee te spelen geiler en geiler werd ik, lik me snel joh toe maar zij ik hem ik hou het wel in de gaten of er mensen komen en heerlijk nam hij me klit onder handen als een echt volleerd beffer maakte hij me gek van genot., vanuit het beffen gelijk over naar het neuken pats en daar zat zijn paal in me tochtige natte kut gelijk in een snel tempo neuken ....ik had daar geen problemen mee hoor want na een poosje zij ik hem dat ik klaar zou komen de spanning van het betrapt kunnen worden en geiligheid lieten me dan ook ontploffen hihi jeetje lekker hoor. Ik kon zijn pik horen pompen in mijn kut door mijn kut sappen....ik kom ...ik kom zij hij en hij haalde zijn pik uit mijn kut en liet het geil over mijn buik en kut gaan, de rest van zijn zaad mocht ik uit zijn paal zuigen, al bij al een toch een 45 min geen mensen gezien en lekker kunnen geile,  een lekkere wandeling dus met een verassing.

1 opmerking:

icqjhonny zei

nou ik moet eens vaker gaan wandelen in de bossen... wat een lucky man die naast je kwam zitten...