dinsdag 12 juni 2012

Hoe zie ik iemand het liefst klaar komen.


Ik krijg vaak mail van hoe ik een man het liefst zie klaar komen,
Nu is dat natuurlijk voor de man zelfs om dit te bepalen maar ik zal mijn drie favorieten op deze blog plaatsen.


Nummer een is dat de man terwijl ik op mijn rug lig mijn neukt tussen mijn benen en als hij klaar komt zijn geil lekker over mijn buik en kut spuit, op deze manier kan ik al zijn geil heerlijk uit zijn pik zien spuiten, het gezicht als het zaad zijn paal verlaat is erg erg geil! ik zie het heerlijk op mijn lichaam terecht komen op deze manier en kan het lekker uit wrijven over mijn lichaam en kut.


Nummer twee. Als men mijn neukt in groeps verband en dan gelijk tijdig klaar komen bv aan iedere kant van mijn lichaam een persoon en tussen mijn benen, ik lig hier bij het liefst op mijn rug, De mannen links en rechts van me spuiten dan hun geil over mijn tieten en die tussen mijn benen zoals hier boven al staat beschreven.


Nummer drie. Dat is een heerlijk handjob, lekker iemand laten spuiten door mijn handen zodat zijn geil recht omhoog spuit of lekker over zijn eigen body en alles tot de laatste drup er uit trekken.


En iemand klaar pijpen dan?
Ook dat is lekker maar men vroeg mijn naar mijn drie favorieten he hahahah

Geen opmerkingen: