zaterdag 19 mei 2012

Buitensex


Het mooie weer is in aantocht, en dat is in mijn mail box te merken. De mails met verzoeken om eens lekker te neuken in de buitenlucht stromen binnen. De geile idees hoe men mijn te grazen wil nemen maken me verdomd geil, Mannen/vrouwen/stellen ik kan jullie verzekeren dat dat als het moment daar is ik het kenbaar zal maken! dit houd echter niet in dat ik 24 uur per dag alleen maar buiten neuk he lieverds, ik neuk namelijk ook ontzettend graag op een bed hahahah. Ik zou zeggen blijf mijn volgen om meer te weten te komen.
Owja ik zou het ook heel geil vinden als ik van een neuk partij in de buitenlucht ook anonieme foto's mag maken als men daar geen bezwaar tegen heeft.

2 opmerkingen:

jhonny zei

Ja wil nog steeds een keertje "zwemmen" met je... hihih

Anoniem zei

stel me graag beschikbaar voor foto en of filmpjes.....jij hebt nieuw materiaal voor je blog etc en ikke een geweldige tijd....LoL

Rene