woensdag 19 oktober 2011

Vrijen, fisten neuken en klaar komen op een morgen.

Vandaag om 10.30 kwam er een lekkere gozer binnen. ( ik ben zijn naam helaas kwijt sorry daarvoor als je dit leest ) dus noem hem mister gemaks halve. Ik had er veel zin in want stond vanmorgen geil op en tsja dan wil ik maar een ding he en dat is geneukt worden, maar mister had ook iets geils wat hij bij me deed. We gingen heerlijk op het bed liggen en gingen eerst een heerlijke potje vrijen waar bijj we lekker helemaal naakt waren dat is en blijft toch geil om te doen vooral als men het goed doet en mister deed het lekker hoor jammie!. Na het vrijen ging ik eens eventjes lekker zijn heerlijk harde pik masseren zodat deze nog harder zou worden en dat werd hij dan ook zeker heerlijk kneep mister me steeds in mijn tieten. Na dit een poosje gedaan te hebben had mister een verassing voor me. Hij wou me fisten en dat was iets waar ik eigenlijk best wel zin in had heerlijke een hand in mijn kut zodat die ver open gaat staan. Mister liet zijn hand dan ook lekker diep in mijn kut glijden en bewoog die steeds heerlijk op en neer. Na het fsiten knalde Mister zijn harde paal diep in mijn kut ik lag heerlijk met mijn benen wijd zodat zijn paal alle ruimte kreeg om diep mijn spleet binnen te dringen, maar al gauw verder op zijn hondjes dat blijft toch een van mijn favoriete standje een heerlijk gevoel was het toen mister zijn paal helemaal tot aan het einde naar binnen liet glijden en dan die ferme stoten mzzzz neuken kon Mister zeker alleen jammer van de tijd die zo snel voorbij ging. En hopa weer op mijn rug met mijn benen wijd heerlijk voelde ik die pik wederom flink diep mijn spleet binnen gaan, aan het tempo kon ik merken dat Mister zijn zaad zou laten gaan en dat gebeurde dan ook, heerlijk over mijn buik spoot hij zijn pik helemaal leeg en aan de hoeveelheid sperma te zien was de nood hoog, want wat spoot hij me toch een lading heerlijke pap over me heen. Een heerlijke ochtend wip was het met een fijne aardige gozer.


Nogmaals sorry dat ik je naam niet meer wist hahaha. je bent een lekkertje kisssssssss xxxxxxxxxx

Geen opmerkingen: