dinsdag 4 oktober 2011

Het is eventjes rustig geweest w.b.t het update van mijn blog. Heb ik in die periode dan geen belevenissen mee gemaakt?.... ja hoor zekers wel!.


Het heeft even geduurd maar gisteren voor het eerst seks gehad met mijn voetbal vriendin ... eerst alleen toen met Sjeeke er bij en ik kan jullie vertellen dat de spetters er af vlogen.

En een loei harde date met een wel zeer zeer potente man. En nog veel meer GEILS. Ik ga in ieder geval de bovenste genoemde dates op mijn blog plaatsen dus heb nog eventjes geduld en het is weer genieten geblazen

1 opmerking:

icqjhonny zei

kan niet wachten op de blogs....
Wanneer mag ik een keer mee doen met jouw en een van je vriendinnen.. nog steeds niemand zo gek gekregen??? lol...
We moeten maar weer eens snel afspreken.
gr. jhonny XXX