zondag 9 oktober 2011

Pieter wou zijn zak leeg hebben.

Of ik iemand van zijn volle zak wou verlossen, nou dat is voor mijn geen enkel probleem he dus een afspraak voor een heerlijke hete date was zo gemaakt. Pieter was mooi op de afgesproken tijd en het eerste wat ik kreeg was een heerlijke zoen en gelijk de woorden in mijn oor gefluisterd ... Sorry ik ben echt heet laten we vlug neuken gaan..... Rustig onze kleren uit doen was er niet bij want het was echt alles snel uit om des te sneller te kunnen neuken. En voordat ik het wist zat Pieter al vol aan mijn geile spleet te friemelen en dan weer aan mijn tepels en zo ging Pieter lekker eventjes door. omdat Pieter zo dicht tegen me aan stond voelde ik zijn pik steeds groter en dikker worden mijn handen hadden hun weg dus al snel gevonden en ik begon dan ook lekker aan zijn pik te trekken, maar ik wou hem proeven dus langzaam maar zeker dook ik naar beneden om die pik eens lekker diep mijn mond binnen te laten gaan. Pieter hadt een echte dikke pik dus mijn mond spieren moesten wel even wenen aan dat formaat van dikte. .... Heerlijk Pamela heerlijk.... en Pieter begon mijn echt in mijn mondje te neuken als of het mijn kut was, lekker zuigen aan zijn pik en zijn grote ballen kroelden door mijn hand. Pieter legde me heerlijk wijdbeens op het bed en kroop met zijn gezicht tussen mijn benen en hij begon mijn spleet verrukkelijk te likken en gelukkig vergat Pieter mijn klit ook niet dus het was genieten geblazen weer en zo erg dat ik mijn best moest doen om niet al gelijk klaar te komen over zijn gezicht. Alsof hij het wist want pieter kwam neven mijn gezicht zitten zodat ik die dikke pik weer pijpen mocht. Lekker diep ging die pik weer mijn hoerig mondje binnen en steeds als Pieter zijn pik wat terug trok beet ik hem zachtjes op zijn eikel en dat terwijl zijn hand vol over mijn kut wreef mijn schaam lippen gingen daardoor echt wijd uit elkaar staan. Pieter boog zich iets wat verder naar beneden zodat er enkele vingers diep mijn kut in konden, alles natuurlijk lekker en wel maar ik wou die dikke kloppende neuk paal in mijn kut voelen stoten, dus ik expres .... Neuk me , Neuk me hard en diep Pieter..... hij gaf vrijwel direct gehoor aan mijn smeek bede hihi

Hier komt hij Pamela en op dat moment trok ik mijn benen wijd omhoog en voelde ik mijn kut lippen wijd uit een gaan bij het binnen dringen van zijn pik, hij zette zijn handen aan weerszijde van mijn lichaam en duwde op die manier mijn ben en nog iets verder uit elkaar en steunde op zijn handen neukte hij me krachtig en hard in mijn geile spleet. Omdat zijn pik zo dik was ging bij iedere stoot mijn klit iets naar binnen en dat samen met een snel tempo maakte het dan ook dat ik klaar kwam op zijn pik, hij moest even door gaan en om te zorgen dat zijn pik niet mijn kut uit ging sloeg ik mijn benen om hem heen en piepte ik het zowat uit van genot.
,,, Ga door!!! Ga door!!!.... ow jeetje wat was dit toch heerlijk. Pieter wist van geen ophouden dus al gauw waren we veranderd van standje en neukte we lekker verder op zijn hondjes lekker hard kletste zijn flinke ballen tegen mijn kont mijn kont vast houdend voerde Pieter het tempo flink op mijn tieten sloegen werkelijk van links naar rechts en van voren naar achteren. Ik ging met mijn boven lijf op het bed liggen met mijn kont lekker omhoog een heerlijke manier om zo geneukt worden, nou van mijn mocht hij zo even verder gaan hahaha, maar nee Pieter propte al weer snel zijn pik in mijn mond dus weer lekker pijpen en met mijn kut spelen. Na dat weer een poosje gedaan te hebben nam Pieter plaats met zijn rug op het bed en kroop ik op zijn pik nu nam ik het heft in handen en liet mijn kut spieren dan ook hun werk doen ....aiiii Pamela rustig rustig!!!... dus ik van zijn pik af en nam met mijn kt plaats op zijn been en schuurde lekker met mijn kut over zijn been terwijl Pieter lekker met mijn tieten speelde. Toch maar snel weer op zijn pik en ik liet me iets wat achter over vallen zodat Pieter weer heerlijk verder kon neuken maar ook tegelijk met mijn klit spelen kon beide genoten we intens.... shit Pamela wat neuk jij toch lekker met dat volle lichaam.... en meer van die geile woordjes kreeg ik te horen. Gauw daarna lagen we in het standje 69 likkend aan mijn kut en ik zuigend aan zijn pik lieten we ons weer vol passie gaan. Met mijn vingers hield ik mijn kut lippen uit elkaar zodat zijn tong werkelijk ieder plekje goed bij kon.

Pieter vroeg of ik met mijn kont wou plaats nemen op de leuning van het bankje en dat deed ik dan ook. Hij Pakte mijn enkels beet en deed mijn ben en wijd terwijl ik zijn pik pakte en hem mijn kut in stuurde mzzzz lekker hoor dat gevoel, maar deze keer stootte Pieter steeds met rustige stoten en niet meer in een al te hoog tempo. Pieter kreunde en Kreunde en zij dan ook ..... Pam ik ga zo spuiten over je..... maar hij moest maar eventjes wachten want ik was inmiddels terwijl hij zo rustig stootte mijn eigen naar het tweede hoogte punt aan vingeren Kom je weer zo klaar vroeg Pieter aan me...ja geile beer... Wacht eventjes he.. en Pieter haalde zijn pik uit mijn kut en begon met zijn eikel over mijn klit te schuren en al gauw daarna kwam ik bevend en schokkend klaar, klets nat was mijn kut geworden en Pieter likte alles van mijn kut. Nadat gedaan te hebben ging zijn pik weer mijn kut in maar nu was het tempo hoger Pieter begon te hijgen en te hijgen en .... hier komt het!!! zijn pik lege hij boven op mijn kut en ik moest hem verder aftrekken en al gauw volgende er werkelijk een aantal behoorlijke stralen sperma Hij spoot zo hard dat het zelfs in mijn gezicht kwam ook mijn buik en tieten kwamen onder dat heerlijk goedje. Pieter nam zijn pik vast en perste er nog wat sperma uit, hij kwam neven me staan en ik mocht nog eventjes aan zijn pik sabbelen, Na nog eventjes te hebben gekroeld op het bed te hebben friste we ons lekker op en namen we afscheid van elkaar met een stevige zoen.

Geen opmerkingen: