dinsdag 15 maart 2011

Lente Kriebels.

Vandaag beloofd het een hele mooie aangename dag te worden wat het weer betreft, dus ik ga vanmiddag lekker wandelen op mijn favoriet plekje. Het is altijd spannend om dit te doen want wat kom ik tegen en zijn er heren die me aan durven te spreken. Normaal is het altijd feest dus ik verwacht niets anders dan dat het vandaag ook een heerlijke geile wandeling gaat worden. Ik heb er op deze vroege morgen al veel zin in, de gedachten dat ik achter een boom iemand mag pijpen, de gedachten dat iemand me wijdbeens op een picknick tafel hard en diep neukt, de gedachten dat ik van achteren geneukt wordt, de gedachten dat ik onder gespoten ga worden, de gedachten of het meer dan een persoon is die me neuken gaat. Al die gedachten zorgen er voor dat ik er onwijs veel zin in heb. Als het net zo geil word als de laatste keer dan ben ik tevreden, ik werd toen genomen door twee heren, waar van er eentje spontaan vroeg of hij mee mocht doen.
Maar ik moet nog effe geduld hebben tot het zover is, onder tussen laat ik de gedachten lekker over me heen komen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Geniet er van! Ik hoop je ervaringen hier weer snel te lezen...

Pamela zei

Mocht ik vandaag iets mee maken dan plaats ik dat zekers op mijn blog xxxxx op je lekkere pik.

icqjhonny zei

wat ben ik benieuwd waar dat plekje is, want dan kom ik zeker ook een keer wandelen daar :) of gaan we nog een keer zwemmen :P

Anoniem zei

niks gevonden? of te druk met andere geile buitenactiviteiten nu?

Anoniem zei

SCHAT IK ZOU JE BEST EENS WILLEN ONTMOETEN OP EEN VRIJDAG OCHTEND TUSSEN 9:30 EN 10:30 UUR