woensdag 9 maart 2011

Ik kon het niet weerstaan.

Een mail deed me kriebelen of ik zin had in een buiten date, nou dat had ik zeker maar twijfelde toch wat, want zou het niet te koud zijn om in mijn blootje buiten te gaan liggen?, toch zij ik ja en binnen een uur stond ik op de af gesproken plek. Het is altijd spannend want komt die gene nu wel of niet in dit geval kwam Ruud dus . Gezellig gingen we eerst effe in zijn auto kletsen en al gauw maakte Ruud zijn gulp los en haalde daar zijn pik te voorschijn .... ga je gang geil wijffie .... zij Ruud en als een komeet dook ik op die lange dikke pik af. Ik begon lekker met mijn tong rond zijn eikel te likken en alleen daar door al werd hij stijver harder en groter. Mijn mond ging steeds verder over die knoert van een pik want wat had ik een mazzel zeg werkelijk een flinke pik had ik te pakken. mijn mond sloot zich heerlijk om zijn pik terwijl ik gulzig zijn pik pijpte masseerde ik zijn flinke ballen, Ruud begon me lekker diep in mijn mond te neuken en het was al merk baar dat hij alleen al door het pijpen genot.... kom laten we alles uit doen en buiten gaan staan..... en wij lekker naar buiten. Door mijn kienen gehurkt terwijl Ruud tegen de motor kap leunde pijpte ik hem weer volop, zijn balzak vergat ik ook niet via zijn balzak likte ik e steeds een weg omhoog om dan weer zijn pik diep me mond binnen te laten glijden terwijl ik lekker speelde met me klit, dat vind ik zo geil om te doen. Na Ruud een poosje te hebben gepijpt was het mijn beurt om wijdbeens op de motor kap te gaan zitten zodat Ruud mijn kut lekker kon likken en dat deed Ruud dan ook met volle overgave mijn klit vergat hij niet en Ruud liet steeds zijn tong me spleet in gaan, ik heb wat dat betreft mazzel want mannen doen dat steeds vaker en dat is onwijs geil om te laten doen dat tong neuken. Ruud likte me kut op allerlei manier van achteren van opzij noem het maar op en Ruud deed het. De buiten lucht maakte van ons echt twee geile beesten leek het wel. ... Hier komt mijn pik aan Pamela.... en langzaam schoof hij die flinke dikke pik mijn kut binnen. Heerlijk wat een zalig gevoel hij was zo groot dat mijn kut lippen steeds op zijn gingen bij iedere diepe ferme stoot, bij mijn enkels vastpakkend hield Ruud mijn benen wijd zodat zijn pik lekker diep en hard me kut steeds binnen drong, het ging soms zo hard dat ik zijn ballen tegen me kont hoorde slaan ..... ja kom op Ruud ga doorrrrrrrr.... Ik liet me nu gewoon gaan en kreunde en gilde soms van genot dat Ruud zij ... stiller Pamela anders hahahahha..... N u effe van achteren en plat met mijn buik en tieten ging ik op de motor kap liggen en voelde zijn pik al snel weer mijn kut binnen glijden er uit er in er uit er in en steeds voelde ik die pik op me kont slaan, Ruud liet merken dat hij genoot want hoorde hem hijgen werkelijk in een hoog tempo neukte hij me helemaal gaar..... Kom Pamela neem hem weer in je mond proef je eigen kut sappen maar effe ..... en hoppa weer lekker die knoert pijpen al gauw daarna lag ik met mijn rug op een deken en schoof Ruud achter mijn hoofd neer op die manier pijpte ik hem weer lekker verder terwijl Ruud me vingerde na een poos was het dan ook raak ik kwam piepend klaar!. Ruud kwam tussen me benen liggen, wel lekker trouwens want zo warmde we elkaar lekker op en ik sloot mijn benen om zijn rug en as een konijn begon Ruud weer te beuken met zijn pik diep in me kut. We gingen zo op in het neukfeest dat Ruud zich om draaide en ik boven op zijn pik terecht kwam en hem op die manier keihard begon te neuken, kermend van het genot lag Ruud daar intens te genieten ..... Sorry maar ik ga komen geil wijf .... en ik trok zijn pik uit me natte kut en liet terwijl ik hem aftrok al zijn zaad tegen me buik aan komen jeetje spuiten kon hij!!! want zowel mijn buik en tieten en Ruud zijn buik zaten helemaal onder door het lekkere mannen pap, ik ging opzij liggen zodat hij nog gauw zijn pik lekker me kut in kon schijven en neukte me verder tot hij helemaal slap was, dit was voor herhaling vatbaar. Na deze heerlijke buiten date ( het was toch wel fris hoor haha ) gingen we lekker ergens wat koffie drinken en we houden contact zodat we als het weer warmer is weer heerlijk buiten kunnen neuken.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een geil verhaal, en dat nu in deze maart-kou? wat zul jij genieten als de lente en zomer echt zijn aangebroken... alhoewel het dan een stuk drukker buiten is en je misschien iets stiller moet proberen te zijn ;-).

Pamela zei

hahaha ja inderdaad dit in maart en ja inderdaad als het lente word en de zomer begint geiet ik onwijs !.

p,s leuke profiel foto maar nu je hand nog weg he hahaha, wil het in vol ornaat zien wat je verbergt hihi

Anoniem zei

kan je wel een "vol ornaat" foto mailen hoor... zeg maar waar heen.

japie75@gmail.com

Anoniem zei

hey sexy,
was benieuwd of je mijn foto had gekregen? zie 'm nog niet bij je contacten staan...
xxx japie

Pamela zei

Japie w. je geile foto staat er inmiddels bij.