zondag 6 maart 2011

Eers neuken dan pas carnaval vieren

Ik stond op het punt om lekker carnaval te vieren toen plots de bel ging van de voor deur, staat daar een kerel die mijn adres had met de vraag of hij alstublieft mijn neuken mocht, nou daar stond ik in me kloffie maar ik kon geen nee zeggen want zoals gewoonlijk smelt ik al als ik weet dat iemand zijn pik in me kut en mond wil proppen. Dus ik liet hem binnen met de vraag ... is het zo erg dan .... en hij legde snel mijn hand op zijn pik en zij ... voel maar .... en inderdaad ik voelde een echte behoorlijke bobbel en daar moest ik effe iets aan doen natuurlijk. Piet zat al aan mijn tieten en kont tegelijk dus wij maar gauw naar boven. Eenmaal boven legde hij me snel op bed en deed mijn lange carnavals rok om hoog en keek gelijk tegen me kale kut aan .... zo geile tante dat je bent ... zij piet, nou ik legde hem snel uit dat ik nooit geen slip droeg en hij begroef zijn gezicht gelijk in me pruim en begon me lekker diep te likken ik bewoog me kut steeds zo zodat hij alle plekje goed raken kon hij neukte me zelfs met zijn tong in me kut en speelde heerlijke met mijn klit. Ondertussen maakte ik de rest van mijn kleren los zodat ik al gauw helemaal wijdbeens naakt lag, terwijl ik zelf met me kut speelde trok piet zich ook helemaal uit en kwam lekker hoog naast me liggen zodat ik die flinke dikke harde speer me hoerig mondje kon laten glijden en ik begon hem gulzig om zijn harde staaf te likken en pijpen .... lekker zeg dat mondje neuken .... zij piet, heftig speelde ik steeds nog met mijn natte kut. Piet draaide zich volledig om en zijn lul zwiepte boven mijn gezicht terwijl ik hem pijpte likt hij me kut hartstochtelijk en er verdwenen steeds enkele vingers in me kut, piet was geil erg geil want zoals hij me likte, het leek wel of hij al een poos geen kut meer had gehad. Piet kroop van me af en zij ... ik ga je kut flink pompen nu tot mijn ballen aan toe .... . ik deed mijn benen zo wijd als ik maar kon en hij stuurde zijn pik heerlijk richting mijn kut.  Zo geil als ik was spoorde ik hem aan om me kut te gaan neuken want die dikke paal schreeuwde zowat om mijn kut binnen te mogen gaan, en jaaaaa daar ging hij me kut binnen ik voelde mijn kut lippen om zijn harde paal gaan en piet begon me lekker diep te neuken mijn benen gingen om zijn rug zodat zijn pik diep op gesloten bleef in me sappige kut ik beet hem toe .... neuk me, neuk me..... Zijn armen gingen naast me lijf hij strekte zijn benen en op die manier neukte hij me kut lekker diep steeds zag ik die mooie harde pik mijn kut in en uit glijden. Piet ging  langs me liggen trok mijn been om hoog en schoof zijdelings zijn paal weer in me hoerige kut, maar nu had hij een hand vrij om me klit te bewerken en na een aantal stoten kwam deze slet dan ook heerlijk klaar, gelijk begon hij me weer te likken want hij wou mijn kut sappen eens lekker proeven en hij had dan ook lekker veel te proeven want me kut stroomde werkelijk zowat leeg van mijn geiligheid. Piet pakte me kont beet en draaide me op zijn hondjes en begon me lekker van achteren te neuken hard langzaam snel echt al de tempo's die piet kon bedenken deed hij ook hij genoot van de manier zoals hij me mocht neuken.... eindelijk iemand die niet moeilijk doet .... zij piet me, en hij trok zijn pik terug en sloeg me lekker hard met dat stijf ding op me kont en propte hem dan weer lekker in me kut. Ik moest zo blijven in die houding en piet kwam tussen me benen liggen terwijl me kut boven hing en hij begon me toch weer lekker te likken mzzzz. Hij vroeg me of hij het mocht proberen om zijn hand me kut in te krijgen, ik zij hem wel voorzichtig maar probeer maar. Gelukkig had piet niet zo a te grote handen en zijn hand ging dan ook zonder problemen me spleet binnen, potjandorie Pamela wat geil meid zij piet en terwijl ik zijn hand vast hield kwam ik voor de tweede keer klaar. Na een poosje heerlijke gefist te zijn vroeg piet me of ik hem klaar wou pijpen en dat deed deze tante dus ook graag. Ik ging op de rand van het bed zitten en piet begon me mond lekker diep te neuken, plots riep hij ...ik kom!!! ..... en hij spoot al het geil in me mond op mijn gezicht en mijn tieten, tot zijn laatste druppel likte ik al zijn geil van zijn pik. Zo nu gauw douche en lekker feest vieren!!! zij hij me.... ik zie je gauw weer ..... Nou ik ging daarna met een voldane kut naar buiten het carnavals geweld tegen moet. Toch lekker zo vlak voor het feest vieren lekker hard geneukt te worden.

1 opmerking:

icqjhonny zei

toch carnaval gaan vieren?? en ook geen last van je keel meer...