zondag 5 december 2010

Zweeds vlees in me kut

Een volger van mijn blog die zweed is en studeert in Nederland moest zoals hij zij een afspraak met me maken na het lezen van mijn belevenis hier onder , hij was er zo geil van geworden dat hij dus een afspraak maakte met me. Hij wou graag een trio met mijn vriend sjeeke er bij dus het werd iets later dan we af gesproken hadden. Eindelijk was het zover want ik had er als gewoonlijk weer onwijs zin in. Zijn naam deed echt Zweeds aan toen hij zich voorstelde hij sprak al een behoorlijk woordje Nederlands, een grote blonde zweed Johan genaamd zoende me beleefd een welkomst groet. Hij liet er werkelijk geen gras over groeien want terwijl we lekker aan onze cola zaten trok hij me in het midden zodat ik lekker knus tussen sjeeke en hem zat. Johan zocht mijn mond op terwijl een hand me tieten pakte en de andere hand rustig me knoop van me broek open maakte en in een mum van een tijd was mijn kut al zichtbaar, Johan liet sjeeke merken dat hij gerust zijn broek los mocht maken en dat deed sjeeke dan ook, nou dat zou wat worden want ik wist niet dat Johan bi seksueel was en sjeeke haalde er werkelijk een pracht van een pik uit en een balen dat die had een echte flinke pik met een flinke grote balzak, zonder maar iets te zeggen nam sjeeke zijn pik in zijn mond en pijpte die heerlijke pik tot dat hij echt stijf was en dat duurde niet lang zoals Johan zij was zijn pik 22cm lang, werd er rete geil van want sjeeke die had ook zo een flinke pik van een kleine 23cm dus het zou me wat worden met twee van die monsterlijk palen. We hadden onze kleren inmiddels uit gedaan en Johan beffte me lekker lang terwijl ik onder tussen sjeeke zijn paal in vorm pijpte en had al gauw twee flinke pikken tot mijn beschikking, Nadat ik heerlijk gebeft was nam Johan plaats tussen me benen ging sjeeke iets wat hoger staan zodat ik hem verder lekker kon pijpen en Johan schoof zijn paal bij mijn naar binnen en begon me heftig te neuken Plagend sloeg hij tegen me klit aan om dan zijn paal weer diep in me te duwen, sjeeke zorgde er voor dat ik zowat lucht te kort kwam ze namen me echt bruut onderhanden. Sjeeke kwam met zijn gezicht boven me kut hangen zodat Johan hem in zijn mond kon neuken en dat deed Johan dan ook met alle plezier hij liet merken dat hij met volle teugen genoot, Het blijft een heerlijk hoerig gezicht als sjeeke een andere pik pijpt zoiets maakt me alleen maar geiler en geiler. Nu was het Johan die gepijpt wou worden en sjeeke me neukte, lekker diep en geil om snel steeds twee pikken om beurten te voelen in me kut en ook sjeeke kreeg die paal van hem lekker in het mondje van Johan, alleen Johan pijpte zo strak dat sjeeke hem vroeg om het iets wat rustig aan te doen haha, beide mannen leefde zich echt uit met elkaar en met mijn ik lag vaak steeds in een andere houding om steeds op een andere manier een pik hard in mijn kut te voelen dringen. Wat echt heerlijk was was dat ik tussen beide op mijn knieƫn ging zitten terwijl hun neven me stonde zodat ik trekkend en pijpend die pikken eens goed onder handen nam, kreeg links en rechts van me gezicht steeds een zwiepende pik tegen me aan om beide kon ik me handjes maar net sluiten zo dik waren die pikken.

Sjeeke ging lekker op zijn rug liggen zodat ik hem zo lekker pijpen kon en Johan nam me tegelijkertijd lekker diep van achteren .... yes doggie fuck noemde hij dat zo mooi .... en hij deed een blaffende hond na haha. Hij schatje zij sjeeke wil je nu al onder spuiten, maar mijn zeggen was ... nee nee straks lieverd straks .... . Onder tussen was ik op Johan zijn pik gekropen en neukte ik hem zoals ik dat graag doe ik kon aan zijn hijgen merken dat hij het zwaar had, expres wipte ik zijn pik vaak uit me kut om er dan rustig met me hand mee te spelen voordat ik hem weer mijn genots grotje in deed, sjeeke was langs hem gaan liggen met zijn leuter zodat Johan hem weer in zijn mond kon stoppen een prachtig gezicht had ik zo op hun. Wat johan net niet moest doen was met mijn klit spelen want zo neuken en dan met mijn klit spelen zorg voor een snel orgasme bij me en dat gebeurede dan ook! Ik voelde mijn geil langs zijn pik lopen zodat het lekker begon te soppen Johan moest er om lachen maar ging vrolijk door met het harde neuken ik voelde zijn pik werkelijk bij iedere stoot diep binnen dringen. Ik draaide me met mijn rug naar zijn gezicht en deed mijn iets naar achteren vallen .... toe sjeeke probeer hem samen met die pik van Johan in mijn kut te krijgen, ik wou namelijk eens twee van die pikken tegelijk in mijn kut voelen en dat gebeurde dan ook, werkelijk een siddering van genot ging door me heen toe ik door twee pikken tegelijk dep in mijn kut werd geneukt, Hijgend en kreunend neukte beide mannen me zo lekker todat Johan liet merken dat hij wou klaar komen want na een dik uur neuken wou hij zijn gei spuiten, hij wou het zoals ik dat in mijn belevenis liet weten, hangend met mijn hoofd over de rand van me bed ging ik hem pijpen heerlijk zoals hij zonder handen zijn pik diep me mond ik liet glijden ik slurpte werkelijk zijn pik naar binnen, sjeeke beukte zijn pik diep me kut binnen terwijl hij me benen zo wijd als kon maar uit elkaar hield Johan nam dat verder over terwijl hij me lekker in me mond neukte..... en het was Yesssss en daar ging potjandorie zijn geil zaad dwars over mijn gezicht heen en hoe ! harde dikken stralen vulde mijn mond en gezicht helemaal dat kon ook niet anders met zijn flinke balzak die zaten vol zaad, het moment dat Johan zijn zaad spoot kwam ook sjeeke klaar en die spoot zo hard over me heem dat hij zelfs johan raakte ik zat werkelijk totaal onder dikke klodders sperma, sjeeke kwam naast Johan staan en ik pijpte ze verder leeg tot hun laatste restje geil zaad er uit was. Een vibrator werd tevoorschijn gehaald zodat Johan me nog eens lekker klaar maakte en al mijn geil uit me kut slurpte, dit was tevens het einde van ruim twee uur geil hard neuk plezier. Nou van mijn mag hij vaker komen hahaha

1 opmerking:

icqjhonny zei

Nou dat gelukkig ging je date door en ook een leuke verrassing voor je dat hij een trio wou. Hoefde je ventje toch niet beneden te wachten. Hoop dat je andere plannetje ook door gegaan is. Heb weer genoten van je heerlijke geile blog... Tot snel maar weer want heb alweer zin om je lekker te neuken...