zaterdag 4 december 2010

Het was koud maar ook weer heet in Arnhem

Tijdens het winkelen in Arnhem zocht ik een gezellig café op om me effe te warmen want het was die dag bitter koud. Toen ik heerlijk aan de warme chocolademelk zat werd ik plots van achteren op me rug getikt, een man zij ... jeetje jij bent toch geile Pamela?.... wat verlegen zij ik ja dat zou kunnen de man begon te praten en zij dat hij wel eens bij me was geweest om me lekker te neuken, nou toen was het ijs gauw gebroken het bleek dat hij uit Arnhem kwam en een geil gesprek volgde al gauw. Plots vroeg hij of ik met hem mee ging want hij woonde vlak bij en had nu toch wel zin om zijn paal te warmen in me kut, het gesprek had ook mijn geil gemaakt en ik zij dus ...ja lekker me kut neuken... Na goede afspraken gemaakt te hebben gingen we dus naar zijn huis. Ook daar gingen we lekker aan de warme chocolademelk en al tijdens het drinken lieten we onze handjes soms al gaan, natuurlijk gaat mijn hand altijd al gauw naar het kruis o eens te testen wat er daar onder de rits verborgen zit en dat voelde al lekker hard en groot aan.... kom laten we lekker het warme bad in gaan.... en wij dus lekker de douche op en deden ons van onze kledij Nico wasecht geil want tijdens het uit kleden kreeg ik maar weinig kans om me van mijn kleren te ontdoen, mijn kut tieten en mond moesten er al snel aan geloven zijn tong zat werkelijk leek het overal te gelijk. Eindelijk waren mijn kleren uit en stapte ik in bad althans dat wou ik, terwijl mijn enen voet er al instond moest ik effe wachten want hij wou mijn kut effe lekker door likken en dat deed Nico ook met volle overgave hij neukte mijn kut heerlijk met zijn tong want mijn heerlijke hoerige kut stond door die houding wijd open, maar toch kwam ik in het water en zag voor het eerst zijn heerlijk goed gevormde pik ... lekker lang en dik .... Terwijl we in het water stond zoenden we er hartstochtelijk op los en mijn hand had zijn paal al gevonden die in een mum van tijd een behoorlijke lengte had gekregen. Ik liet me zakken om zijn pik eens goed voor mijn mond te krijgen zodat ik die pik lekker pijpen kon, diep pijpte ik zijn pik steeds lekker diep mijn mond in heerlijk liet ik mijn tong over zijn eikel gaan en over de lengte van zijn pik, zijn ballen werden door mijn ook niet vergeten ook die gingen zo goed en kwaad als het on me mond in nu heeft een man achter zijn ballen een gevoelig plekje dus dat masseerde ik ook steeds..... ow Pamela geile hoer van me .... niet te lang anders schiet ik je mond al vol zij Nico, dus maar gauw effe zitten in het bad, Mijn benen gingen wijd en Nico verwende mijn kut een poosje met zijn voet en tenen mzzzz heerlijk zeg zelfs zijn grote teen ging me kut in zelf speelde ik natuurlijk met me gevoelige klit en dat gaf een heerlijk geil gevoel in het warme water. Nico trok lekker aan zijn pik, zijn voet verwende mijn kut en ik speelde heerlijk met mijn klit, na dit een poosje gedaan te hebben werd het tijd om zijn pik eens diep in me geile natte kut te proppen. Ik ging dan ook neven het bad staan met mijn bolle kont naar hem toe en riep .... schuif die neuk pik er maar lekker diep in .... en al die 19 cm gingen tot aan zijn ballen me kut in aiai wat heerlijk!!! als of Nico jaren niet meer had geneukt zo neukte hij me intens en hartstochtelijk. zijn pik verliet mijn kut en ik mocht effe mijn kut sappen proeven nadat gedaan te hebben verdween hij weer diep in me kut en ik werd weer hard van achteren geneukt. Nico vroeg of ik heerlijk wijdbeens op een handdoeken kastje wou plaats nemen zodat hij me van voren neuken kon en dat deed ik maar al te graag want ik zie dat graag als een pik mijn slete kut binnen dringt.

Hij pakte mijn benen beet en deed deze wij en zonder zijn handen te gebruiken plantte hij zijn pik mijn hunkerende kut binnen en in een snel tempo neukte hij mijn kut diep en grondig.... ik laat me gaan ik laat me gaan...... riep Nico en potjandorie hij spoot me werkelijk helemaal onder met zijn dikke witte pap. Iets wat beteuterd keek ik hem aan en Nico zij .... ja sorry die kut van jou ook he ..... maar laten we effe lekker wat drinken op het bed, hehe gelukkig dacht ik want ik wou ook graag klaar komen natuurlijk en ik hoopte dat het dus nog niet gedaan was mazar eerst effe snel zijn geil van me af wassen. Onder het drinken had mijn hand zijn pik inmiddels weer gevonden en we lagen al gauw in het bekende standje 69 zijn pik inmiddels weer lekker diep mijn mond in terwijl hij me lekker aan het beffen was, Dat Nico zin had bleek wel omdat zijn pik weer hard aan het worden was en dat in mijn mond een heerlijk geil gevoel blijft dat een pik lekker hard pijpen. Nico legde mijn zijdelings zodat hij achter mijn kon liggen trok een been van me omhoog en zijn pik gleed heerlijk mijn kut binnen, mijn klit kon hij op die manier ook bij ooo heerlijk ja zo zou ik klaar willen komen en dat liet ik hem merken ook hij ging net zolang door tot dat ik klaar kwam en dat was te horen ook maar ik wou meer!!! Ik duwde Nico op zijn rug en nam die paal zo hard mijn mond binnen als of ik in jaren geen pik had gehad haha, ik ging helemaal los want op de een of andere manier was ik bloed en bloed geil! geworden. Ik ging liggen op mijn rug en wou dat Nico me neukte terwijl hij boven me stond want dan verdwijnt een pik echt ozo diep mijn kut binnen en gezien nico nogal lening was lukte hem dat ook heerlijk!!! en helemaal omdat ik alles zo goed zien kon hopa Nico terug op zijn rug en ik boven op die pik als een cowgirl bereed ik die pik met diep halen voelde ik die pik me kut neuken, we neukten met alle standjes die we maar bedenken konden hard en met vol passie. .....Ik ga weer komen Pamela leg je hoofd over het voeteneinde geile slet..... en Nico nam plaats achter me hoofd en neukte zo mijn mond diep .... ik ga je helemaal onder spuiten sletje dat je bent .... kom maar dacht ik kom maar.... en ik vingerde me zelfs naar het tweede hoogte punt zijn pik bleef heerlijk me mond in en uit glijden en toen .....ja Pamela komt het ...... hij trok zijn pik terug en liet al zijn geil in me mond en gezicht spuiten het droop werkelijk zo de grond op hij boog over mijn heen en begon mijn kut nog eens heerlijk te vingeren en te likken terwijl ik nog aan zijn pik zoog en trok om echt alles er uit te krijgen wat er nog in zat. Zijn pik werd hard in me mond maar ook weer slap, Nico wist niet van ophouden en likte me nog een heerlijke poos vurig goed het was echt lekker het was gewoon lekker spelen wat hij deed vingers in mijn kut zijn tong en verwende me van top tot teen, ik speelde zelfs nog wat met zijn pik tijdens een gesprek gewoon heerlijk aan elkaar voelen sperma had Nico effe niet meer maar hij genoot intens van mijn kleine handjes een heerlijk vrij partij maakte een einde aan onze neuk partij.....Volgens mij ga ik je vaker tegen komen he zij Nico ..... wie weet Nico wie weet..... zij ik hem Ik pakte zijn pik nog eenmaal in mijn mond en dat was echt het einde van een heerlijk middag we zouden nog wel door hebben kunnen gaan maar helaas ontbrak me de tijd.

1 opmerking:

icqjhonny zei

Verkeerde stad maar wederom een zeer geil blogje.. Zo wil ik je ook wel tegen komen in de stad :P