woensdag 15 december 2010

Eens kijken of pam mijn pik kan op warmen.

Of ik iemand zijn pik lekker kon op warmen want die had het koud, zo begon een telefoon gesprek. Maar zekers kan ik dat dus al gauw was die persoon bij me, het bleek dat hij in de buurt werkte en zijn pauze vol wou maken om samen met mijn lekker te neuken. Eerst lekker de douche in en bij het aanschouwen van zijn neuk paal werd ik al heet haha, wat een heerlijke pik zeg hij was lekker dik. Ik mocht niet aan zijn pik zitten anders was hij bang dat hij al klaar zou komen tijdens het douche en dat was dus ook weer niet de bedoeling. Na dat piet zich gauw gedoucht had lag ik al lekker wijdbeens op bed en piet dook werkelijk tussen mijn ver open staande kut en begroef zijn gezicht heerlijk tussen mijn benen. Zijn tong liet werkelijk geen plekje met rust en het warme gevoel van genot kwam dan ook snel over mijn lichaam heen, voor mijn was dit ook te vroeg om me lekker te laten gaan, dus ik vroeg hem of hij eventjes lekker op zijn rug wou gaan liggen en dat deed hij ook. Ik pakte massage olie en deed dat om zijn behoorlijk pik heen en begon zijn pik heerlijk te masseren door er lekker aan te trekken, zijn pik groeide tot een lekker formaat die zou straks lekker me kut in glijden, Na zijn pik effen van de olie ontdaan te hebben nam ik die paal diep in mijn mond en dan lekker trekken terwijl die in mijn mond zat, tegelijkertijd vergat ik zijn goed gevulde ballen niet. Piet kronkelde van genot op het bed en spoorde me aan om harder en dieper te pijpen werkelijk tot aan zijn ballen toe gleed die pik diep in mijn mond zachtjes beet ik steeds op zijn eikel dat werd piet bijna teveel en ik moets effe op houden, dus piet pakte een flinke dildo van het nachtkasje en begon me te neuken met die dildo die 32 cm lang is *heerlijk piet heerlijk* en piet vergat mijn klit ook niet die werd tegelijk heerlijk met zijn tong bewerkt.

De dildo maakte al gauw plaats voor zijn pik, piet ramde zonder iets te zeggen zijn pik mijn klets natte kut in en begon me te neuken als of zijn leven er van af hing, zijn ballen kletste door dat neuk geweld steeds lekker tegen me kont aan, Ik ging op mijn knieƫn zitten en piet begon me op zijn hondjes te neuken steeds gaf hij van die lekkere klapjes op mijn bolle kont ook met dit standje neukte hij me hard maar toch ook weer zalig, hij schoof steeds zijn pik er in en er uit en steeds wreef hij zijn eikel eerst over mijn klit voordat hij me kut weer binnen drong mzzz wat een rete geil gevoel gaf me dat toch steeds. We neukte werkelijk alle standjes die we maar tegen kwamen op dat moment, op de stoel, het bed, het dressoir en wijdbeens op het bankje het bankje is toch mijn favoriet plekje heerlijk iets achter over liggend en piet voor me zodat ik het steeds echt goed kon zien als zijn pik mijn kut diep binnen drong. *Ga goed liggen Pam* en ik ging helemaal op mijn rug op het bakje liggen. Piet trok mijn benen ver uit een en plantte die reuze dildo in mijn kut terwijl hij achter mijn hoofd stond zodat ik zijn pik in me mond kon nemen, *Pijp me klaar sletje pijp me klaar*. Piet wou dat ik me klaar neukte met die dildo terwijl ik hem dus pijpte zover ik kon duwde ik steeds die dildo mijn spleet binnen en vingerde en neukte me op die manier naar een geweldig hoogte punt, terwijl ik kwam bleef piet mijn mond lekker door neuken en het duurde dan ook niet lang voordat hij zijn geil over me gezicht en tieten spoot. Heerlijk!! en het geile was hij likte mijn tepels en tieten helemaal schoon. Maar goed ook dat piet was klaar gekomen want ze belde hem al waar hij in godsnaam bleef. Ze moesten eens weten zij piet glimlachend terwijl hij weer in zijn kleren schoot ze moesten eens weten haha. Zijn pik was naar tevredenheid op gewarmd en hij vertrok dan ok met een hartelijke groet, en was een gel adres rijker dat hij vaker wou komen bezoeken.

1 opmerking:

icqjhonny zei

hmmmm lekkere blog weer...
en ik maar "hard" werken.... Hoop je snel weer temogen neuken.