dinsdag 9 februari 2010

De training maakte me geil.

Ik ben ook nogal sportief en doe aan Dames voetbal. De eerste training van het seizoen was een feit, het was weer erg genieten al die springende borsten die billen in een trainings broek en soms kruipt de trainings broek heerlijk in het kruis van iemand mzzzzz. Het geilste is toch wel het douche na de training want dan zie ik een 11 tal naakte meiden de een haar kut is nog geiler om te zien dan de ander mijn gedachten spreeken dan ook voor zich. god wat zou het toch lekker zijn om een aantal kutjes heerlijk te mogen likken of dat mijn kut gelikt word door een aantal meiden of wat te denken dat ik een meid heerlijk mag neuken met een groote strapon, maar natuurlijk om gekeerd ook he. Het is ook zo geil om al die meiden tezien helemaal naakt, soms denk ik wel eens kom meiden laten we elkaar lekker neuken, De reden dat ik me lekker lang aan het douche was, was natuurlijk omdat mijn kut een grondige was beurt nodig hadt, lekker expres me kut lang wassen mmzzzz en fantaseren hoe ik 11 meiden neuk en geneukt word

Greets

Geen opmerkingen: