zondag 14 februari 2010

Blogje van en door een bezoeker

Eindelijk was het weer zover het weekend was aangebroken. En daar keek ik al naar uit. Nee niet omdat het carnaval was, maar na 2 mislukte weekende eindelijk weer een bezoekje aan onze Pamela brengen. Door de drukte ging de afspraak via de mail. Dus ik was al vroeg wakker. Laptop aan en ja hoor bericht van Pamela. Het kon doorgaan. Even een antwoord gestuurd ter bevestiging en wie kwam ineens online?? Juist Pamela. Dus we hebben eerst nog even op msn de details afgesproken en al een beetje lopen fantaseren over wat smiddags ging gebeuren. Nou ik moest me Odol goed in bedwang houden anders had ik wel weer kunnen afbellen, maar goed dat is gelukt. Bij Pamela aangekomen dacht ik van laat ik eerst nog eens shouten op sexytweets, en dan later kijken of ze het had gelezen. Ik belde aan en Pamela deed de deur open. We zijn meteen naar boven gegaan en we ontdeden ons van onze kleren. We waren beide zo geil dat we niet eens gemerkt hadden dat de verwarming niet aan stond. Nadat we beide lekker naakt waren doken we op bed. Waar weer heerlijk elkaars lichamen hebben betast en hebben liggen tongen. Maar zo geil als ik was duurde dat niet lang en me aandacht verschoof aan naar de geile tieten. Waar ik dan lekker mee heb liggen spelen. Met me ene hand voelde ik al tussen haar benen en merkte dat der kutje al een beetje nat aan het worden was. Nou dat vraagt maar om een ding en dat is dat ik die ff heerlijk moest gaan beffen. Ik kroop met me hoofd tussen der benen en met me hand spreidde ik der lippen. Lekker met me tong in de kut en over haar klitje. En af en toe natuurlijk ook een vingertje erbij. Op een gegeven moment zat ik bijna met me hele hand in haar doos terwijl ik der klitje lekker bleef bewerken met mijn tong. Ze kwam daardoor hevig klaar. En toen was het mijn beurt. Lekker ontspannen op me rug liggend begon Pamela me heerlijk te pijpen. Ook me ballen vergat ze niet en dat is een heerlijk gevoel. Had ze ook speciaal nog geschoren voor der. Ze pijpte me tot dat ik bijna kwam. Toen ging ze heerlijk op me pik zitten en ging heen en weer. Lekker diep zat die erin. Daarna nog een even doggy style en toen hield ik het niet meer. Zei tegen Pamela draai je om dan spuit ik je onder. Ze ging op der rug liggen en ik zat tussen der benen. Ik was zo geil dat ik pardoes nog over der kut, buik en borsten zo in der gezicht spoot. Paar flinke stralen spoten er uit en alles tot de laatste druppel heeft ze gekregen. Daarna hebben we ons opgefrist en ben ik naar huis gegaan. Pamela ik heb genoten van je en hopelijk geldt dat ook voor jouw. Tot snel maar weer XXX Jhonny

2 opmerkingen:

Pamela zei

je bent een geil beest in bed.Hij was zoals vanaouds wederom erg lekker geile neukerd, wat kun jij spuiten zeg jammieeeee

Anoniem zei

thx. zoals je kan lezen en gemerkt heb heb ik ook genoten. Spoot bijna tegen de spiegel hihihi
Had geen druppel meer over :P
gr. jhonny