donderdag 21 juli 2016

Groesbeek

Vandaag ben ik in Groesbeek te vinden met de doorkomst van de vierdaagse, heb afgesproken dat ik mijn daar hard en diep laat neuken in de bossen. Ik weet het is moeilijk om mijn te vinden maar mocht je tegen een meid aan lopen met een hoedje van stro in de Nederlandse drie keur en een rood hempje en je denkt van die wil ik neuken, spreek me dan gerust aan en we kunnen lekker gaan rotzooien Ik ben te vinden op het loop traject van de zeven heuvelen, Mocht jij je dikke harde lul in mijn geile kut willen pompen dan ben je welkom!
Nu maar hopen dat ik vandaag veel lullen ga voelen ben echt meer dan reten geil! en wil pikken voelen.

Greetz Pamela

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een geil idee. Het lijkt me heerlijk om jou eens daar in de buurt te neuken. Kom je er nog eens? Mijn pik gaat al groeien bij de gedachte..