dinsdag 22 juli 2014

Snelle Blowjob en korte wip in een auto.

Rond begin van de avond ging bij mij de deur bel een bekend aan de deur dus.. Hey Pamela.... heb je zin om me lekker te pijpen? kan dat nu? ik sta strak, had toch niks te doen dus zij uit eindelijk ...gas op de plank! en weg gingen we. Een stuk bos was zo gevonden waar hij zijn auto kon neer zetten, eenmaal geparkeerd ging onmiddellijk zijn broek naar beneden en sprong er een lekker stuk vlees  uit. Mijn hoofd ging naar beneden en mijn mond sloot zich om zijn staaf heen in een mum van een tijd was zijn paal loei hard, zijn ballen masseerde ik ook eens even lekker, even lekker dat zaad warm maken dan het al is hihi, ik ontdeed me snel van mijn jurk zodat ik lekker mijn benen wijd kon doen had hij tenminste mijn kut die hij lekker kon vingeren, het blijft spannend om zo te neuken weten wij of er iemand langs kan komen, Na een flinke poos zijn paal steeds diep in mijn mond genomen te hebben duwde hij plots mijn hoofd iets wat op zij haalde zijn paal uit mijn mond en spoot alles over mijn wang heen, wat een kledder zooi zeg hihi. , Nou nou dat was snel maar goed ik wist van te voren dat dit maar van korte duur zou zijn, toch maar even lekker door blijven spelen met zijn lul maar ook daar kwam een end aan.
Toch iets teleurgesteld zij ik hem op de terug weg ... jeetje wou ook snel klaar komen.... hij je hebt gelijk en wij weer terug naar de zelfde plek haha, mijn jurk ging omhoog zijn broek wat naar beneden en in de deur opening van zijn auto ging hij op zijn knieën voor me zitten pakte zijn staaf beet en duwde hem in mijn natte kut, mijn shirt ging om hoog zodat ik lekker op mijn tepels kon zuigen mzzz geil hoor. Ik was zo geil dat het me geen enkele moeite koste om ook snel klaar te komen en dat gebeurde dan ook, het moment dat ik kwam dacht hij zeker nou ja dan ik ook maar hè, en nu spoot hij al zijn geil over mijn schaamlippen en kut.
Het was kort maar zoals altijd weer heerlijk!, we moesten er beide om lachen. even bellen aan de deur vragen om te pijpen en het gebeurde ook, zijn ballen waren in ieder geval weer leeg en zijn zak hangde er weer voor even ontspannen bij

1 opmerking:

Sjoerd zei

Geil verhaal! Zou ook wel eens met je willen afspreken.

Xxx