zaterdag 26 juli 2014

God wat was ik moe die avond.

Als het ook maar even kan op welk moment van de dag dan ook loop ik altijd meer dan graag bloot rond in mijn woning, het is heerlijk om alles bloot te kunnen doen, koken, wassen , huishouding, tv kijken ect ect. Nudisme trekt me ontzettend helaas zijn er in mijn wijde omgeving geen plaatsen waar ik dan ook lekker kan lopen in mijn blootje ... jammer!. Afgelopen week was er een avond dat ik helemaal op was, ik was moe dus dacht ga lekker in mijn blootje tv kijken. Man lief loopt ook altijd met mijn bloot dus ook die avond, lekker samen tv kijken, nou ja lag meer te luieren dan wat dan ook haha, zoals gewoonlijk hoef ik maar bloot te lopen en de mast van mijn ventje steekt dan al fier vooruit en dat was die avond geen uitzondering. Terwijl ik daar lekker lang uit op de bank lag voelde ik mijn benen uit elkaar geduwd worden en ging er een warme tong over tussen mijn schaamlippen door, mijn klit moest er ook aan geloven... ontspan maar... zij mijn ventje ...laat je gaan zoals het gebeuren moet....Ik zij niks hield mijn ogen dicht en genoot alleen maar, het likken van mijn sleet ging zeker een 20 min door, niet echt van dat harde gelik nee het was meer plagen en zorgen dat ik niet te snel klaar kom en genoot. Na het likken moest ik toch even aan de bak hij kwam achter de arm lening staan pakte mijn mondje wast zodat die open ging en liet zijn pik lekker in mijn mondje glijden, ... blijf maar stil liggen... zij hij me ... ik doe de rest... en hij begon lekker in mijn mondje te neuken, rustig en voorzichtig stoote hij steeds zijn lul mijn mond in als of het mijn kut was, mijn tieten masseerde hij heerlijk met gevoel... oh wat was dat toch lekker, met mijn ogen nog steeds dicht bewerkte ik onder tussen mijn spleet. Zijn lul werd harder en harder dus moest hij wel zijlings naast me komen staan zodat die 24cm recht mijn mond in ging, nu gebruikte hij beide handen om mijn hoofd op en neer te bewegen op die manier kon ik zijn heerlijke ballen ook voelen met mijn handen. Hij wou me denk ik niet teveel belasten dus kroop hij tussen mijn benen in en  wipte zijn lul mijn kut binnen langzaam heel langzaam neukte hij me we zijden totaal niets tegen elkaar het was een pure vorm van genieten. Niks hard pompen lekker rustig pompen daar door voelde je zijn paal wel lekker steeds naar binnen glijden, vaak legde hij hem op mijn klit en bespeelde mijn klit op die manier lekker.Dit zorgde er ook voor dat ik dus klaar kwam echter het was iets wat ik bijna nooit voelde het was een rustig laar komen met gesloten ogen, ja ik had mijn ogen nog steeds dicht ik genoot achter mijn ogen zal ik maar zeggen. Terwijl zijn paal even op mijn buik ruste stak ik hem een handje toe en begon hem eens lekker af te trekken, maar al gauw daarna stak hij hem weer terug mijn kut in en begon weer heerlijk langzaam te neuken. Hij boog over me heen en zij ... schatje ik ga spuiten... en zijn warm zaad spoot over mijn kut en buik, alles smeerde hij uit over mijn lichaam vooral over mijn kut ik ben daar dol op!
Nog even rustig die paal mijn mond binnen laten glijden en toen maakte ik mijn ogen pas open en klein uur mijn ogen dicht gehouden dus.
Boven gauw onder de douche daarna wou ik nog even op internet maar ik was zoals gezegd moe, dus vroeg naar bed en na een heerlijke nacht rust weer fit me bed uit. Toen mijn ventje wakker werd en naar beneden kwam pakte ik zijn paal vast en zij ... wat een lekker neuk apparaat heb je toch het was gisteren meer dan heerlijk!!

Geen opmerkingen: