maandag 2 december 2013

Ik minder actief ? nee hoor!

Ik krijg vele vragen met de vraag ... Ben je minder actief .... nou lieve geile bezoekers ik ben niet minder actief echter niet iedereen wil een belevenis met mij op het internet zien staan ook al gebruik ik nonsens namen
Tsja en dan wil het geval zo zijn dat ik natuurlijk minder te pennen heb op mijn blog, ook is het zo als ik een belevenis heb mee gemaakt dat ik deze soms niet meteen plaats en dat heeft weer te maken met andere dingen he nee nee niet door de drukte van het neuken. Vorige week ben ik bv lekker te grazen genomen door je mag wel zeggen mijn neuk buddy Johnny die zijn warme zaad gespaard had voor mij zodat hij me lekker helemaal kon onder spuiten, Johnny je was weer zo als altijd heerlijk!!!. Vanavond ga ik ook geneukt worden dus lieve mannen ik ben nog steeds actief om me lekker te laten pompen, vaak met een belevenis op mijn blog maar helaas ook zo af en toe geen belevenis op het blog.

Greetz Pamela

2 opmerkingen:

icqjhonny zei

Ja het was zeker heerlijk... was veel te lang geleden, dus had er veel zin in... altijd lekker om met je te neuken...

groeten (een alweer geile) jhonny

Anoniem zei

Leef je geileleven zolang t kan. Xxxx
Dikke kus.trannybianca xxxx