donderdag 21 maart 2013

Een trucker die geil was.


Hallo hier met Henk ... collega vrachtwagen chauffeur van ..... heb je een momentje?  ja hoor antwoorde ik. het kwam er op neer waar ik nu was dus ik even uit gelegd ...oké kun je dan naar mijn komen? ook dat was geen probleem. Dus ik begaf me op weg naar de afgesproken plaats en dan op zoek naar de juiste wagen, er stonden er een paar maar had al gauw de juiste. Zeik nat van de sneeuw kroop ik zijn truck binnen waar het lekker warm was al snel volgde er een fijne gezellige babbel en dat hij mijn nummer hadt gekregen van een collega ... ik wist al gauw van wie hihi .... tsja zij Henk ik stond onder de douche bij deze stop en waste mijn lul die werd kei hard en moest denken aan het nummer dat ik kreeg zo doende Pamela.... mooi toch... ik help graag geile mannen he ... De gordijntjes gingen dicht en ik ontdeed me snel van mijn natte kleren, Wow Pamela was wat ik als eerste hoorde wat een lekker lichaam ...dat pondje meer daar geil ik op zij Henk... wat een lekkere tieten en een mooie kut heb je daar meid ... Al gauw wist hij mijn kut te vinden met zijn vingers, gewillig spreidde ik mijn benen zodat hij er beter bij kon. Ondertussen probeerde Henk zich van zijn kleren te ontdoen, maar dat gaat wat moeizaam in een truck hahaha dus we deden dat eerst zodat we lekker naakt konden liggen achter in de cabine. Benen wijd en likken maar en dat deed Henk als een heuse prof, werkelijk geen plekje sloeg hij over, hij zou zijn verplichte rust gaan benutten dat was zeker!. Heerlijk beet en zoog hij op mijn klit steeds keek hij me aan hoe ik genoot  ...lekker lekker lekker .... Pamela wat een zalige kut toch. Ik zag daar iets groter en groter worden en dacht laat ik dat maar eens gaan voelen, snel over naar standje 69 zodat ik hem lekker pijpen kon. Henk was in bezit van een heerlijk pik die lekker dik was en behoorlijke volle ballen zoals hij zij haha. Al snel kreunde Henk het uit van genot want met volle overgave pijpte ik die lul. Pijpen trekken en met zijn ballen spelen mzzzz wat een luxe he.
Ik draaide mijn kont boven zijn gezicht en liet hem zo mijn kut verder likken en ik had alle ruimte voor het pijpen, nou ja het werd al snel mondje neuken in dit standje en dat merkte ik ook, hij stootte zijn lul steeds mijn mondje in als of het mijn kut was, een aantal vingers gingen mijn kut binnen steeds verder nog twee er bij en al zijn vingers zaten in mijn natte poes. 

Rustig Pamela Rustig anders ga ik al schieten geile meid, mijn collega heeft gelijk wat een geile vrouw ben je en alles zonder paspoes en schaamte mzzzz dit is wat een man wil zij Henk. Gauw klom ik boven hem mijn kut boven zijn paal en ik liet me heerlijk op die werkelijk keihard paal zaken. Diep drong hij mijn kut binnen en Henk begon voorzichtig op en neer te wippen eenmaal in mijn kut ging het steeds sneller met beide handen op mijn kont duwde hij me steeds omhoog en rok me dan weer omlaag, echt veel ruimte is er niet in een truck he dus echt alles wat in ons vermogen lag gebruikte we ook. Ik liet me wat achter over vallen zodat zijn pik er strakker in gleed en Henk zijn handen vrij hadt voor mijn kut pompen en spelen met mijn kut, steeds schoof ik lekker naar achteren en voren en neukte zo zijn pik lekker . Even weer Pijpen Pamela, proef je kut sappen maar lekker en hop zijn paal verdween weer lekker in mijn mond stevig hield hij mijn hoofd vast en neukte mijn wederom lekker in mijn mond zijn andere hand zat weer tussen mijn benen, stevig gingen we tekeer ( verplicht rusten ) hahahah. De radio ging aan want anders waren we volgens Henk buiten te horen hihi. Nu mocht ik zijn ballen in mijn mond nemen en er lekker op zuigen terwijl hij aan zijn pik trok, steeds dat en dan weer mijn mond binnen. Op mijn knieën voor zijno rustig dat ik weer aan mijn kut zat te friemelen paal dacht ik Jeetje zijn al die truckers zo geil? en toen zonder iets te zeggen bam! en zijn hard neuk paal ging mijn kut binnen en meteen in een werkelijk hoog tempo begon Henk te stoten en stoten, van onderen ging er een hand naar mijn kut en begon mijn klit te masseren...ga door Henk ga door aiai ik stond op het punt te komen en liet het gebeuren ook stevig omklemde Henk zijn arm onder mijn buik en ramde zijn paal mijn kut binnen, mijn tieten gingen zoals zo vaak van links naar rechts..... ga door ga door.......... en plots volde ik me lekker licht mijn kut spande samen en ik kwam piepend klaar en gelijk moest ik daarna mijn kut sappen weer proeven, Henk was op hol geslagen leek want hij hijgde zweette en kreunde gelijk...hoe lang hield hij dit vol? Gauw op mijn zij Henk lag achter me en hij ging weer verder met het neuk werk, nu in een heerlijk ontspannend werk, onder het mom van rustig naar het hoogte punt werken, lekker voelde ik zijn paal in mijn kut, Henk speelde heerlijk met mijn tieten zoog lekker op mijn tepels en propte zo af en toe zijn tong mijn mond binnen.... Heerlijk Pamela ik kan zou zo wel de hele dag door willen brengen met je. Ja echt wel zo lekker was het ...Nog steeds neukte hij me lekker op een zeer aangenaam tempo Zo rustig dat ik lekker aan mijn kut begon te friemelen, onder tussen hadden we het over van alles en nog wat ....of ik veel neukte .... hoe is het ontstaan ... ect ect.

Henk trok zijn pik trug en legde deze op mijn klit en begon zo lekker mijn kut te masseren en dan weer mijn kut binnen de lieverd vergat mijn niet. Ik hoorde steeds af en toe een truck komen of vertrekken terwijl deze chauffeur het wel bekeek hahahah Deze koning van de weg ging op zijn rug liggen en liefde vol zonder mijn handen te gebruiken likte ik zijn hele paal en speciaal zijn eikel ik Henk sloot zijn ogen en deed maar een ding en dat was genieten steeds herhaalde ik dit en als ik hem pijpte gebruikte ik wel mijn handen. Rustig verplaatste ik weer mijn kut boven zijn paal en liet hem mijn kut weer lekker neuken ik deed werkelijk vanals tegelijk soms hihi het was gewoon fijn om te zien dat deze man zich zo lekker ontspande in zijn truck terwijl het buiten een honden weer was Stevig pakte hij mijn tieten vast terwijl zijn paal nu toch een hoger tempo ontwikkelde... de tijd Pamela de tijd ....he toch dacht ik hahaha maar ik begreep het wel natuurlijk deze mannen moeten zoals vele andere op tijd zijn. Ik vroeg hem hoe hij klaar wilde komen. Hij wou dat ik op mijn rug ging liggen met mijn benen zo wijd als kon zodat hij me diep kon stoten en als hij zijn paal terug trok uit mijn kut moest ik hem verder aftrekken en alles boven mijn buik laten spuiten
Lekker klierend bracht Henk zijn pik binnen in mijn kut, en zij hem heel zwoel kom maar geilerd spuit me maar lekker onder en Henk begon lekker te stoten, hij pakte mijn enkels vast en trok zo mijn benen wijd ... prachtig uitzicht geil ding zij hij .... je weet het he .... pak hem dadelijk lekker vast en haal alles er uit! .... steeds dieper en harder begon hij me te neuken ... heerlijke geile woorden beet hij me toe en plots ... nu!!!! hij wipte zijn lekkere paal me natte poes uit ik pakte hem beet en na een paar trekken spoot hij al zijn dik warm sperma over mijn buik en tieten 2 stralen kwamen over me gezicht heen wat spoot hij zeg. Moe en voldaan beleven we nog even liggen en hij dankte zijn collega voor de tip. Na ons aangekleed te hebben  gingen we nog even wat drinken kletsen. Dit was trucker nummer twee en die was ook verrukkelijk hahaha

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi pamela. Jammer dat ik geen trucker ben. Ik heb helaas alleen maar een kleine combo. Ik kom dinsdagochtend in haps. Ik word continu bloedgeil van jou geile verhalen. Je mag me altijd mailen op wijnand26@hotmail.com