woensdag 20 juli 2011

Drie potente Heren

Er kwam weer een geil mailtje van drie heren die me al eens eerder hard hadden genomen, of ik tijd had om ze weer te begroeten nou daar hoefde ik en mijn geile kut niet lang over te denken ( alsof mijn kut denken kan hihi ).Omdat ik weet wat deze drie mannen in mars hebben werd ik van minuut tot minuut geiler en geiler, ze zijn alle drie voorzien van een mooi stuk neuk vlees. Terwijl ik lekker onder de douche stond wou ik me eigenlijk klaar vingeren maar zag daar toch maar vanaf met de reden dat ik al mijn geilheid los wou laten terwijl ik klaar geneukt werd dag. Wat later die dag toen de mannen er eenmaal waren werd ik zo geil dat ik onder het drinken van een glaasje fris me rokje omhoog deed en pardoes vroeg wie me likken wou en al heel snel ging er een tong verrukkelijk door mijn spleet heen terwijl ik naar achteren getrokken werd.

De twee andere mannen ontdeden mijn van mijn kleren totdat ik helemaal in mijn blootje op bed lag met mijn ben en wijd en een tong die me zowat gek maakte door het beffen. De andere mannen trokken ook snel alles uit en gingen lekker naast me liggen om lekker met mijn tieten te spelen ook hun tongen wisten wat ze doen moesten. Ze namen mijn tepels in hun mond en beten er zachtjes op totdat ze lekker hard waren het beffen en het likken aan mijn tepels lieten mijn niet onberoerd want ik was net een achtbaan zo ging ik al snel door geiligheid op en neer. Plots had ik links en rechts van me twee heerlijke zwiepende pikken die ik lekker in mijn hand nam en er zo effe mee speelde terwijl ik nog lekker gebeft werd ik werd dit keer langdurig en grondig gebeft de heren wisten dat ik dit ontzettend geil en lekker vond. Ondertussen had ik om beurten een pik in mijn mond die ik beide loei hard pijpte en steeds zo ver in mijn mond nam als ik maar kon. Al gauw daarna ging in van de heren voor me kut zitten en klopte wat met zijn staaf op mijn klit voordat hij die in een vloeiende beweging mijn kut in liet glijden, ik werd geneukt van wat heb ik jou daar terwijl een ander mijn klit lekker masseerde met zijn vingers .... god zeg ik werd me daar toch effe lekker onder handen genomen.... ik pijpte werd geneukt en mijn klit kreeg een massage ... wat wil een vrouw nog meer he ..... en zo maakten de heren de cirkel rond.

Een van de lekkerste dingen ging nu gebeuren, ik ging op mijn kienen zitten terwijl er iemand onder me ging liggen om me weer lekker te beffen nummer twee schoof zijn lat me kut binnen terwijl ik de andere begon te pijpen maar ik kon ook die man pijpen die me lekker lag te beffen en zo gebeurde het dus dat ik al gierend en trillend van geiligheid mijn geil liet gaan, ik kwam zo hard klaar dat mijn kut het uit schreeuwde ze moesten tegen me zeggen ssstttt anders genoot de hele straat mee hihi. De heren gingen gewoon door met hun geneuk en langzaam maar zeker hoorde ik ook wat kreunende geluiden van hun kant, zoiets windt mijn nog meer op want dat is een teken dat men geniet. Men wisselde van positie zodat een ander zijn neuk paal ook van achteren in me kon boren de een was nog wilder dan de andere, mijn kut werd genadeloos diep en hard geneukt. Ik werd plots op iemand getrokken ik nam plaats boven op zijn pik en die pik ging met een sneltrein vaart op en neer mijn kut in links en rechts stond men al klaar om hun pik om beurten weer te laten pijpen. en zo gingen we nog een behoorlijke tijd door steeds werd ik in een ander standje geneukt. een van de geile dingen was wel dat ik wijdbeens op de hoek van het bankje zat en dat men alle drie om beurten zo snel als men kon steeds diep in mijn kut gingen stoten, als er eentje zijn pik in me kut had zag ik steeds die andere twee lekker aan hun pik sjorren en als er een uit me kut ging ging onmiddellijke de volgende er mee verder zo werd ik eigenlijk non-stop geneukt en dat een kleine 20 minuten lang.

Ik voelde dat ik voor de tweede keer klaar ging komen en liet ze dat merken ook ik spoorde ze aan om vooral zo door te gaan en ja hoor mijn geil kwam onder het geluid van ooowwwwww mijn kut uit lopen over de pik heen die me op dat moment neukte. Die gozer trok zijn pik terug ging naast me staan en liet me mijn eigen geil van zijn paal likken, ondertussen zat de volgende pik alweer hard in mijn kut te stoten. De mannen konden het ook niet langer volhouden en legde mijn zijlings op het bed, eentje kroop echter me en duwde zijn pik op die manier naar binnen de andere ging naast mijn hoofd zitten en liet me zo zijn paal pijpen terwijl de laatste zich af begon te trekken oven mijn lichaam. Ik wist dat ze alle drie tegelijk wouden proberen klaar te komen om mijn op die manier een heerlijke sperma douche te kunnen geven. Ik voelde de gene die zich aftrok zijn geil over me heen spuiten en hoe! veel zaad had hij voor me terwijl ik het uitwreef over mijn lichaam werd de pik in mijn kut terug getrokken en spoot hij werkelijk tot aan mijn tieten al zijn geil over me heen en weer gauw daarna effe terug mijn kut in totdat hij lekker slap was ...mondje open ...mondje open ... ik deed mijn mond open en een waterval van sperma werd mijn mond in gespoten en over mijn gezicht ik zat werkelijk helemaal onder het sperma van drie potente mannen. Alle drie kwamen ze om me heen zitten en speelde ze nog lekker met hun pikken boven mijn gezicht eentje wist zich zelfs gauw daarna nog klaar te trekken boven mijn gezicht een toetje na zeg maar.


We gingen met ons vieren ons lekker onder de douche wassen, mijn kut werd door alle drie de mannen lekker gewassen en niet te vergeten mijn tieten. Na een colaatje te hebben gedronken gingen de mannen weer huiswaarts met de geile woorden zeg neukertje tot de volgende keer he.

Geen opmerkingen: