woensdag 6 juli 2011

Bernice bo

Via twitter heb ik Bernice bo leren kennen, een lieve en geweldige mooie meid althans in mijn ogen dan he.Ik heb inmiddels heerlijke pikante foto,s van haar gezien en ik mag zeggen dat deze mijn behoorlijk op winden, zelfs zo erg dat ik gisteren tijdens een heerlijke avond de foto,s tevoorschijn haalde en ik ontzettend fijn klaar ben gekomen door naar de foto,s te kijken zelfs mijn ventje genoot er van.( dus Bernice als je meer verrukkelijk foto,s van je hebt stuur ze me dan anoniem in zodat ik daar heerlijk van genieten kan hihi ). Er gaat geen dag voorbij of ik moet wel aan deze mooie studente denken en dan maar te zwijgen over haar heerlijke strakke borsten. Ik hoop nog veel van haar te mogen lezen en zien.

1 opmerking:

Sven zei

Heb net ook even op twitter gezocht naar deze meid maar heeft inderdaad mooie en zeer geile foto's daar geplaatst!

Ben er hier ook even lekker op aan het geilen met de gedachte dat jij lekker met haar bezig bent en ik met Sjeeke...

Heerlijk!!!

Kus
Sven