vrijdag 13 mei 2011

Rubensemeid een geile donder.

Ik heb via mijn blog een leuke meid mogen ontmoeten met de naam Rubensemeid. We voegden elkaar toe op msn en na een paar dagen kwamen we ook lekker met elkaar in contact. Al gauw werd het me duidelijk dat ze een hete donder is ook kwam ik e achter dat ze mijn blog al een langere tijd volgde en dat maakte me echt geil want zoveel vrouwen zijn er niet die een blog van een andere vrouw volgen he. We spraken over veel geile dingen het kwam er op neer dat ze ook graag mannen wil verwennen ze wil graag van die heerlijke vleespalen diep in der kut en mondje hebben en wie weet kunnen Rubensemeid en ik wat voor elkaar gaan betekenen, ik zie het in ieder geval al helemaal zitten. Het zou heerlijk zijn als onze twee monden en kutjes een pik helemaal gek zouden maken en al het zaad er uit gaan halen, in gedachten zie ik de pik van mijn man al diep haar kut binnen glijden terwijl ik een beetje help ik zie zijn zaad al over haar heen gaan en zij het uit gilt van genot, niet alleen met mijn man maar ook met andere mannen. Ik werd er echt helemaal geil van alleen al om de gedachten dat ik iemand haar zie neuken samen met mij. Ze liet me merken dat ze zelfs ook veel interesse hadt om dat te gaan doen dus wie weet kunnen de mannen , vrouwen en stellen straks van twee heerlijke Rubens dames gaan genieten ik heb er in ieder geval veel zin in. Ik heb wat foto's en filmpjes gezien van haar en dat deed me smelten van geiligheid, spoedig vinden jullie wat foto's van haar op me blog en een link naar haar site onder de naam Rubensemeid.

4 opmerkingen:

icqjhonny zei

Nou ik ben zeer benieuwd naar de foto's en de site.. Je weet dat het een droom van me is.. zou die nu echt uit gaan komen???

Anoniem zei

mijn online dinnetje is dat....mmmmmm.....hoop jullie 2 samen te mogen verwennen...

rene....xxx

rubensemeid zei

Dromen komen uit :) xxx rubense meid

joey zei

hmmmm ik heb net gekeken wat een GEIL ding hee ik zou heel graag een trio met jullie willen doen ooow wat wil ik jullie graag beffen hmmmmm alvast geile likjes over jullie kutjes xxxxxxxx joey