zondag 22 mei 2011

50 plusser likt en neukt me en spuit me helemaal onder.

Na een poosje mail en telefonisch contact gehad te hebben met een oudere man Sjaak was het eindelijk zo ver dat hij komen ging.
Sjaak is een lieve gezellige man die weer eens toe was om te kijken of hij nog goed neuken kon zoals hij zij, het was immers al weer jaren geleden dat hij een vrouw geneukt had dus iets wat zenuwachtig was hij wel toen hij er eenmaal was. Een lekker gesprek vooraf met een glas fris doet ijs breken he en zo gebeurde het dat Sjaak zijn handen al gauw op me tieten had en begon er lekker zachtjes in te knijpen .... kom Sjaak trek me shirt maar uit ... maar eerst trek je zelfs wat uit maar je slip niet ..... zij ik hem en me shirt ging soepel uit waarbij me tieten de ruimte kregen ... oh lekker... zij Sjaak daar ga ik lekker op sabbelen en ik priemde een tepel naar zijn mond en Sjaak begon er echt heerlijk langdurig aan te sabbelen ... lekkere tieten heb je .... zij Sjaak en ik pakte zijn hoofd en duwde deze tussen me tieten in Sjaak genoot van het spelletje. Ondertussen legde ik lekker een hand op zijn slip en speelde zo met zijn paal maar ik haalde zijn paal nog niet uit zijn slip want eerst moest Sjaak me kut effe lekker grondig likken. Mijn kont ging omhoog zodat sjaak me broek uit kon doen meteen sprong me kut in het ook want ik draag never een slipje dus Sjaak zij ... Pamela wat een verrukkelijke aanblik en pardoes vloog zijn mond naar me kut en alsof hij uit gehongerd was en snakte naar een kut, zo begon hij me vol passie mijn kut te likken ... wauw likken kon Sjaak wel en hoe! lekker lang en alle plekjes die me kut rijk is likte hij hartstochtelijk me klit vergat hij ook niet. Ik begon te kreunen en bewoog me lichaam van genot ... niet klaar komen he Pamela... zij Sjaak en ik maakte hem duidelijk dat ik gewoon weg genoot van zijn likken ... dat is fijn om te horen Pamela.. zij Sjaak me. Met mijn voet bewoog ik over zijn pik die al behoorlijk aan het groeien was en ik was benieuwd wat voor een lekker vlees hij onder zijn slip had zitten. Sjaak hield op met likken en ik zij... kom maar lekker voor me staan... Zo geil Sjaak was meteen ging zijn slip uit en er spring me toch een heerlijke pikte voorschijn hij was lekker dik en had nog een behoorlijke lengte .... en?? .... zij Sjaak en zonder iets te zeggen stak ik zijn paal lekker me mond in en begon hem strak en diep te pijpen, heerlijk voelde zijn pik in me mond zoals zo vaak als anderen werd Sjaak ook gek van geiligheid door mijn tong piercing en hij genoot met volle teugen zo erg dat hij me zwaar in me mond neukte steeds trok hij me hoofd naar achteren en voren zijn dikke pik leek alleen maar dikker te worden ... rustig Pamela rustig ... terwijl Sjaak me mond zelfs neukte ....lol... hoe moest dat dan als hij zijn paal in me hete kut zo proppen dacht ik onder het pijpen.. We gingen op de grond liggen en ik legde mijn kut boven het gezicht van Sjaak zodat hij me lekker likken kon en ik hem verder kon pijpen en zo lagen we elkaar heerlijk het geil genot te geven... van de zenuwachtigheid van Sjaak in het begin was niets meer te merken als een echte dek hengst die klaar stond om een merrie te bestijgen ging hij te keer, steeds wilder en wilder likte hij me kut grondig.

EEN FLINKE PIK KWAM ER BIJ.

Plots vroeg Sjaak me of me man in de buurt was en ik antwoorde ja die is beneden en Sjaak vroeg me of ik wilde vragen of hij mee deed. Sjaak wou dat hij keek als hij mijn kut neukte, dus ik belde me ventje en vroeg hem of hij mee wou doen, en dat wou hij. Gauw ging me ventje de douche in en kwam spiernaakt binnen met zijn paal al bijna op volle sterkte... zozo zij Sjaak dat is me een knoeperd speel er maar lekker mee als ik je vrouw neuk, het verbaasde me toch iets wat dat Sjaak zo los was gekomen tijdens de date. Zonder te aarzelen schoof hij zijn pik lekker me kut binnen en ik begon gelijk met me klit te spelen, mijn ventje zorgde er voor dat zijn pik strak over eind ging staan en zonder iets te zeggen duwde hij zijn pik me mond binnen, Sjaak genoot intens toen hij zag dat ik pijpte en hij zelfs me diep neukte, Sjaak draaide me op mijn knieën en neukte me lekker op z'n hondjes terwijl ik weer de pik van me men strak me mond in liet gaan, Neuk je vrouw effe zij Sjaak tegen me ventje en de rollen werden om gedraaid, nou men voelt het wel hoor als die pik van me man een kut binnen dringt en dat liet ik ook merken ook dit alles hitste Sjaak zo erg op want hij genoot door het zien van die flinke pik die steeds me kut lippen ver uit elkaar lieten gaan. hij wou dat mijn ventje me neukte terwijl hij lekker toe keek en met zijn lekkere pik speelde, ik werd op alle manieren geneukt ik kreeg zowat alle hoeken van de kamer te zien, snoei hard neukte me ventje mijn met die flinke pik en Sjaak vond het zo geil dat hij spontaan vroeg of hij die pik effe pijpen mocht en dat liet mijn ventje zich geen twee keer zeggen. Heerlijk vingerde ik me nar een hoogte punt hij het zien hoe mijn ventje zich liet pijpen, gelijk toen Sjaak dat merkte likte Sjaak me heftig door tot dat alle kut sappen uit me kut waren en weer verdween snel daarna zijn pik in me alleen nu zat ik boven op hem terwijl mijn man zijn paal in Sjaak zijn mond duwde, plots trok Sjaak zijn pik terug en spoot al zijn sperma tegen me buik aan ventje lief trok hem snel verder klaar Sjaak kreunde zo hard dat ik vreesde dat de buren het zouden gehoord kunnen hebben. Nu wou me ventje klaar komen en hij duwde zijn pik tussen me benen in en neukte zich in een mum van tijd klaar, vlak voordat hij kwam ging ik voor hem op mijn knieën zitten zodat hij me mond lekker vol kon spuiten en dat gebeurde dan ook echte dikke harde stralen kwamen over me gezicht en mond, in de tussen tijd was Sjaak verder gegaan met zich zelfs af te trekken en hij schoof zich neven me vent en Sjaak spoot ook al zijn Zaad die hij nog rijk was over me gezicht, beide heren trokken zich lekker leeg voor me gezicht, beide pikken nam ik nog lekker in me mond tot dat het genoeg was. Aan deze heerlijke date was een einde gekomen en hoe!

3 opmerkingen:

Rubense Meid zei

Hmmm Pam weer een lekker geil verhaal. Zeker dat laatste stuk, door 2 mannen geneukt te worden. Ik ben kei geil geworden van jou verhaal en ga zo ff lekker spelen met jullie in mijn gedachte.....

xxx me

icqjhonny zei

zeker weer een geile blog van een geile tante....

Anoniem zei

pffff echt heerlijk
xxx jennie