dinsdag 28 september 2010

Sporten douchen en neuken!!!

Zoals de meeste lezers inmiddels wel weten doe ik dus aan dames voetbal en ik train 2 maal in de week, en daar hoort natuurlijk ook het douchen bij dus ik sta 3 keer per week met allemaal heerlijke meiden in de douche zoals maandag jl. Ik was wat aan het treuzelen samen met Petra en we gingen beide als laatste onder de douche en zoals gewoonlijk gaat er bij de dames de deur op slot wat potten kijkers moeten we niet hebben he. Heerlijk onder het warme water kwamen we aan de klets het was Petra namelijk vaker op gevallen dat ik me wel eens geil gedroeg en vroeg of daar wat achter zat voor dat ik het wist zij ik het volgende *Begrijp me niet verkeerd Petra, maar het wind me echt ontzettend op al die naakte lichamen* ach Pamela een teken dat je gezond bent he zij Petra ze wou weten of zij mijn ook op winde en ik zij vol mondig ja ik verwachte een antwoord waar ik niks mee kon maar ze zij *oh wat geil om te horen en fantaseer je wel eens over mijn?* ja zekers zij ik je weet en wil niet horen hoe ze begon mijn allerlei dingen te vragen waar door ik als maar geiler en geiler werd. Ik wist dat Petra studeerde en nog vrij gezel was dus ik was erg benieuwd, *Dus je zou het met mijn ook wel willen doen?* ....ja echt wel zij ik zachtjes ....* en ze vroeg wat zou je dan doen met me? *... dit was het sein dat ik naar haar toe liep en zachtjes over haar billen wreef en haar in haar zachtjes in haar oor zij *.... ik zou je beminnen zoals je nog nooit bemint bent, ik zou je strelen zoals je nog nooit gestreeld bent, ik zou je kutje likken zoals dat nog nooit gebeurd is. Terwijl ik dat zij ging haar hand naar achteren en zoekend naar mijn kut ik hielp haar een beetje en legde haar hand waar hij wezen moest, ze speelde met haar vingers met mijn kut terwijl ik haar tieten masseerde,* heerlijk Pamela heerlijk je vind dit toch niet erg van me he* Ik vroeg haar of ze er bezwaar tegen had om verder bij mijn thuis te gaan anders zou het wel erg in de smiezen lopen als we zolang in het kleedlokaal bleven, en warempel ze stemde er mee toe! We hadden immers de tijd want mijn ventje zou later thuis komen. Eenmaal bij mijn thuis schonk ik snel wat te drinken in, uit de keuken komend stond ik toch wel voor een verassing de geile meid had haar al ontdaan van haar kledij dus ik keek pardoes op die kale kut van haar* ai Petra wat ben je geil meid* en ze trok me naar haar toe en hielp me mee met mijn kledij uit te doen, al gauw zaten we met de benen over elkaar heen en hadden onze vingers elkaars kut al te pakken vol passie streelden we elkaars kut en tieten, ze liet me merken dat het te lang was geleden dat ze seks had gehad, onze tongen raakte zowat verstrikt door al dat hartstochtelijke gezoen. Petra stond op en ze ging op haar knieën tussen mijn knieën in zitten en ging vrolijk verder met het verwennen van me hete kut, ik spoorde haar aan om dat vooral te doen *dit is me eerste keer dat ik en vrouw bef* zij ze me, gerust gesteld door mijn woorden spreidde ze mijn schaamlippen en bewoog haar mond naar mijn kut en mmzzzzz wat een zalig gevoel toen haar tong mijn kut begon te likken uit mijn oog hoek zag ik dat ze begon te spelen met haar strak kaal kutje dat wond me erg op. Ik pakte haar hoofd vast zodat ze strakker beffen moest kreunend genoot ik van haar warme tong. Effe wachten zij ik haar en snel pakte ik wat vibrators en een dildo en ze ging verder waar ze op gehouden was, maar nu met een heerlijke trillende vibrator er bij die ze heerlijk geil over me klit bewoog, *niet klaar komen he Pamela* nee nee maak je niet ongerust zij ik haar want ik wou nog genieten van haar hoerige bef beurt op een dildo zuigend genoot ik zo intens van haar dat ik die dildo aan haar gaf zodat ze een dildo er bij kon gebruiken, samen met de vibrator neukte ze me kut gruwelijk lekker. Nu was het moment om effe te ruilen want anders zou ik haar pardoes onder gespoten hebben, heerlijk nam ik plaats tussen haar benen en ik likt de kut van een team genoot!!! wat genoot ze ze zou het willen uit gillen, ik neukte haar kut diep met die zwarte dildo en dat minuten lang snakkend naar adem riep ze dat ik een geile tante was en dat ze meer wou met me nu had ik plots twee geile meiden waar ik mee neuken kon want ik heb de buurvrouw ook nog, door dit gegeven wierp ik me als een beest op haar kut om mijn geiligheid te bot vieren. Via de bank kamen we op de grond terecht met onze kutten boven elkaars gezicht en ik een dildo in me kut en Petra een vibrator in haar natte spleet. We rolden werkelijk van het ene naar het andere standje en neukte elkaar zo heftig dat we er beide van moesten zweten. Wat een genot om met deze geile meid van 28 te neuken hoe was het mogelijk dacht ik steeds. Door al dat geneukt waren we de tijd uit het oog verloren en men raad het al, terwijl we daar met elkaars kutten aan spelen waren ging plots de huiskamer deur open en daar stond me eigen man stom verbaasd naar ons te kijken, nu is hij wel een en ander gewend van me maar toch. Petra??? was het eerste wat hij zij. ( Mijn man kende Petra ook van uit het voet bal ) Hai zij Petra * dit kun je wel een verassing noemen he* zij Petra tegen sjeeke, euhmmmm ja en wat voor een he, en eigenlijk was het schok effect meteen weg. Sjeeke zij dat we gerust verder konden gaan maar het was Juist geile Petra die zij *nou ja als je lekker mee doet dan* en dat liet sjeeke zich natuurlijk geen twee keer zeggen he en hij had zijn kleren in een mum van tijd dan ook uit. Petra schrok bij het aan zien van sjeeke zijn paal want dat is een paal van een kleine 24 cm, *ow jeetje zij ze als die maar in me kutje past* Zachtjes duwde ik Petra op de bank en ging verder met het beffen, sjeeke keek toe en speelde lekker met zijn pik, * laat je pijpen zij ik hem laat petra die machtige pik hard pijpen, en sjeeke nam plaats neven Petra haar hand ging om zijn paal en zij leidde zijn pik haar mondje binnen. Gulzig pijpte ze sjeeke zijn paal loei hard ik keek meer dan ik haar befte, wat een geil gezicht was dat om die paal haar mond in te zien gaan . Petra liet zich helemaal gaan,* neuke me nu neuk me nu* zij ze en haar kut ging wijd open toen doe ik naar binnen drong ze kon haar niet langer in houden en ze begon zachtjes te gillen van genot sjeeke pompte tot zijn ballen toe zijn pik in haar kutje terwijl ik haar klitje masseerde, werkelijk in alle standjes neukte mijn man haar van achteren, zij boven op hem, standje 69 en ga zo maar door zijn pik veerde steeds zo mooi bij het verlaten van haar kut, stijver dan stijver kon die paal niet zijn, de tafel een eethoek stoel overal neukte sjeeke Petra zeg maar de gehele huiskamer door, dan zat zijn pik in haar kut dan in haar mond, natuurlijk neukte sjeeke mijn ook he het was echt een eerst haar kut dan die van mijn we lagen meestal neven elkaar zodat hij van de ene naar de andere kon. Dan ging hij voor ons staan zodat zijn pik steeds effe in een mond zat en gelijk de andere mond. Ik merkte dat sjeeke het niet meer lang vol zou houden en zou gaan spuiten, gezien de tijd die we al bezig waren zij ik dan ook neuk Petra maar klaar vul die kut met je geile pik en laat haar klaar komen. Op de tafel liggend en echt zover Petra haar lange benen kon spreiden knalde sjeeke zijn paal weer diep in haar kut, Petra speelde met har klit terwijl sjeeke haar tieten hard pakte en haar tegelijk neukte, ik speelde met me kut en plots schreeuwde Petra het werkelijk uit de geile meid kwam klaar en hoe! sjeeke bleef pompen maar op dat moment kwam ik zelfs door het gevinger van me eigen ook vreselijk hard klaar, ik tilde een been op en kwam spuitend klaar Petra had alles tussen het neuk geweld gezien en riep Pamela geile meid wat geil!!! dat spuitend klaar komen ze spoorde sjeeke steeds harder aan ze riep hem dat hij spuiten moest en dat heeft ze geweten, hij trok zijn pik terug liep naar de zijkant van de tafel en dwong haar om zijn pik diep in haar keel te nemen terwijl er 4 vingers in haar nog wijd openstaande kut gingen, ik ging achter sjeeke staan op zijn volle ballen te masseren, want ik wist dat hij als een granaat ging ontploffen als je hem zo klaar maakt. Jaaaaaa ik ga spuiten Petra en er kwam me potjandorie toch een geils uit zijn pik werkelijk 6 a 7 flinke stralen sperma gingen op het gezicht van Petra en haar mondje. Wat een geile avond zeg iets wat ik nooit voor mogelijk hield was dan toch gebeurd, neuken met een team genoot wie had dat verwacht!!. En niemand zou dat te weten komen heerlijk!!! ze wou dol graag zaterdag terug komen om dit vaker te doen maar moeten het effe uit stellen hihi

3 opmerkingen:

Anoniem zei

xxxx.....raad eens hoe de inhoud van mn broek reageerde op je verhaal......xxxx

XXX
Rene

icqjhonny zei

waarom mocht ze zaterdag niet? zoiets lekkers laat je niet graag schieten :)

Pamela zei

Hey leuk jullie berichtjes
Rene de broek werd te klein om dat er zo een flinke neukstaaf begon te groeien hahaha mzzzzz.

Jhonny ik had zaterdag een fam avond dus helaas mocht ik haar niet lekker verwennen hihih