donderdag 30 september 2010

Speciale wens... neuken op een eethoek stoel.

Als er iemand voor een wens bij me wil komen dan bekijk ik altijd of ik de wens kan inwilligen. De wens die deze persoon had ( Marco ) klonk geil en wou ik graag ten uit voer berengen. Zijn wens was om me diep te neuken waarbij ik alleen gebruik mocht maken van een stoel, een gewone eethoek stoel dus., en of deze op mijn slaapkamer geplaatst kon worden, de gedachten alleen al makten mijn kut lipjes alweer gauw nat en kon bijna niet wachten tot het zover was. Toen het eenmaal zover was dat we naar boven gingen mocht ik me meteen helemaal uit kleden, Marco wou dat ik met me kutje speelde en tegelijkertijd met mijn tieten, hij nam rustig plaats op het bed en speelde met zijn pik maar die zat nog gevangen in zijn spijkerbroek. Het was erg opwindend om zo met me te spelen en al gauw kreunde ik zachtjes ... god wat had ik me toch een zin om die paal te zien en proeven... Marco kwam neven me staan en voelde eens aan mijn kut die inmiddels al nat geworden was, hij ging achter me staan en begon met mijn tieten te spelen en een hand ging tussen me benen met twee vingers in me kut tegelijkertijd zoenden we hartstochtelijk. Marco liep verder om me heen zodat hij recht voor me kwam te staan. Langzaam maakte hij zijn broek los en liet deze zakken tot zijn enkels. Mijn ogen hadden een prefect zicht op zijn flinke bobbel die strak zat in zijn schort,... kus me pik Pamela, kus hem op mijn schort.... zij Marco en heerlijk zoenend maakte ik zijn pik groter en groter. Mzzz Pamela lekker....en Marco deed zijn short langzaam maar zeker uit en een heerlijke flinke pik stond plots vier voor mijn mond. Marco bewoog zijn pik richting mijn mond zodat ik die vleespaal zuigen moest en tegelijkertijd moest spelen met me kut, heerlijk werd ik diep geneukt in mijn mond waarbij Marco het tempo aan gaf door middel van mijn hoof van achteren naar voren te bewegen, zo bepaalde Marco hoe diep ik hem in me geile mond mocht nemen, Hij pakte een hand van me en liet deze gaan naar zijn flinke ballen, ik pijpte, speelde met me kut , speelde met Marco zijn ballen en Marco speelde met me tieten, we stonden op een klein vierkante w.b.t de ruimte en lieten elkaar daar intens genieten, zijn pik werd uit me mond gehaald en ik mocht lekker aan zijn balzak gaan likken terwijl Marco heerlijk aan zijn paal sjorde na eventjes dat gedaan te hebben verdween hij weer me mond in, en dat ging dus zo op en af een poosje door. Langzaam bewoog Marco zich naar beneden tussen mijn benen in die hij flink uit elkaar duwde en zijn tong ging echt zo verrukkelijk over mijn klit en kut heen dat er een ware siddering van genot zich meester maakt over mijn lichaam, ik kroelde door zijn haar heen en spoorde hem aan vooral hier mee door te gaan, gelukkig mocht ik met mijn klit spelen en dat maakte alles zo geil dat ik op moest passen dat ik niet al tevroeg klaar kwam. Na een flinke poos zo gespeeld te hebben trok Marco mijn iets van de stoel af en ging met zijn flinke paal voor me staan .... ik ga je nu diep neuken geile Pamela... en zijn pik verdween langzaam me klets natte geile kut binnen, op deze manier gaat een pik echt diep een kut binnen en dat bleek ook, tot aan zijn ballen toe verdween er gauw een kleine 21cm hard dik vlees me kut binnen. Hij neukte me zo hard dat ik moeite had om op de stoel te blijven zitten me tieten gingen echt zo hard op en neer dat ik ze maar vast klemde zijn ballen kletsten zo hard tegen me volle kont aan dat mijn man het gehoord zou moeten hebben hihi. Marco kwam zijlings staan om me mijn kut sappen te laten proeven en zijn pik verdween weer diep mijn mondje binnen. Heerlijk vingerend en pijpend kwam ik voor de eerste keer klaar, Marco hielp me een beetje door flink mijn klit te masseren dus ik kwam echt piepend van genot klaar, Nu mocht ik van positie veranderen maar nog steeds door middel van behulp met de stoel, ik zette een been op de stoel en het andere been neven de stoel met mijn kont wat naar achteren, zijn pik verdween op deze manier ook lekker diep me neuk grot binnen, een hand van Marco kon op deze manier mijn kut ook flink bespelen en daar liet hij geen gras over groeien en deed dat dan ook met volle teugen, hij rijde me werkelijk helemaal gaar neuken kon Marco en hoe. Weer gauw op mijn kont gaan zitten maar eerst voordat Marco klaar wou komen nog effe lekker zijn paal pijpen, mijn tong piercing deed hem bijna ontploffen. ... benen wijd Pamela benen wijd.... en als een magneet trok mijn kut zijn paal weer helemaal naar binnen, mijn tienen vasthoudend neukte hij me weer snoeihard ..... Ik kommmmmmm geil wijffie ik kom klaar!! en Marco rok zijn staaf me kut uit en spoot zo hard dat mijn lichaam en gezicht onder werden gespoten, dikke geile ferme stralen zaad maakte zich meester van mijn lichaam, gelijk daarna dook hij weer tussen mijn benen en begon me werkelijk als een wilde te beffen en vingeren, jeetje orgasme nummer twee was aanstaande, Ik hield zijn hoofd zo strak vast dat hij zowat stikte leek wel maar hij ging door en begaf me een heerlijk spetterend hoogte punt. Een uur keihard neuken op een stoel was zo voorbij, maar we hebben genoten en ook dit is voor herhaling vatbaar, een positie op een stoel zoals tijdens de date, die positie wijdbeens en iets achter over hangend wil ik vaker mee maken een heerlijk gevoel als een pik zo diep je kut in knalt en je totaal suf neukt. Het was zo heftig dat Marco er zelfs kinkende knieƫn van had gekregen.

1 opmerking:

Anoniem zei

zucht...met de broek op mn enkels.......zucht.....

xxx
Rene