donderdag 24 juni 2010

Op de *hete* koffie bij mijn buurvrouw.

Pamela kom je straks lekker een kop koffie drinken bij me vroeg mijn buurvrouw ( Mariska ), daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken gezien mijn eerdere ervaringen met haar. *Maar natuurlijk was mijn antwoord dat word gezellig weer* en ik voelde me zeer prettig bij deze gedachte want zou het weer ....... . Een poosje later ging ik met veel geile zin en zeer!! luchtig ( een blouse en rokje met daar onder niks aan) gekleed naar Mariska. Ik kwam de tuin binnen en Mariska begroete me met een heerlijke tongzoen. Mijn ogen vielen meteen op haar heerlijke strakke borsten die goed zichtbaar waren door haar open staande blouse. *Lekker* zoals je er bij loopt zij ik haar, Pamela jij loopt er ook zeer uitdagend bij zij ze me en ze pakte stevig een borst van me vast en likt me tepel vol passie een gevoel van opperste geilheid kwam over me heen, het begin was alweer veel belovend. Terwijl we aan de koffie zaten ging het gesprek over onze laatste sex ervaring en hoe dat nu precies ontslaan was , we kwamen er al gauw achter dat dat ons echt niet boeide en dat we het allang goed vonden wat er ontstaan was namelijk een *vurige seksuele relatie* tussen twee vrouwen die tonaal anders van lichaam waren ik mollig zij volmaakt slank.

DE BENEN GINGEN WIJD
Tijdens het drinken gingen onze benen wijd uit elkaar zodat we elkaars kale kut goed konden zien, *je kut blijft zo zalig om te zien* zij Mariska me een heerlijke volle kut Pamela, dank je zij ik haar terwijl ik me rok los maakte en haar zij kijk er maar eens goed naar, dat was het sein dat ook alles bij Mariska uit ging, ze zwiepte haar benen over de leuning van haar tuinstoel zodat haar roze kutje lekker open ging staan. Door mijn ontembare lust naar sex kroop ik naar haar toe en plantte me tong op haar klit *lekkere snol ben je Pamela* je weet wat ik hebben wil en ze bewoog haar kut zachtjes op en neer beide handen zaten inmiddels aan haar strakke volle borsten, Mariska kreunde zachtjes van genot, we gingen snel naar de party tent waar ik op de ligstoel plaats nam en Mariska met haar kut boven mijn mond ging liggen owjaaaaa *lekker sloerie* lik me zij ik haar want Mariska was heerlijk met haar gezicht tussen mijn benen gekropen en speelde lief met me kut ze vingerde me met meerdere vingers in mijn geile kut, terwijl ik dat ook bij haar deed. Dat Mariska goed was voorbereid bleek uit dat ze zowel een dildo als een vibrator in de party tent had staan. Ik gaf haar de dildo zodat ze die diep in me kut kon duwen terwijl ik haar kut plaagde met de heftige zoemende vibrator, heerlijk zoals ze die dildo in me kut ramde terwijl ze met haar andere hand me klit bewerkte *rustig rustig* zij ik, ik wil nog niet komen lieverd waarop Mariska het effe rustig aan deed.

LEKKER BOVEN OP HET BED
Laten we naar boven gaan naar het bed zij ze met een zwoele stem en snel gingen we naar boven waar we in het heerlijke standje 69 gingen liggen en lekker veder gingen waar we buiten mee op hielden. Nu begon Mariska van alle geiligheid harder te kreunen terwijl ik me best moest doen om al niet heftig klaar te komen. Ze pakte haar strapon en deed deze bij me om, ik ging boven haar hangen zodat ze deze kon pijpen, Ik wist wat ze lekker vond dus pakte de flinke dildo en schoof deze in haar klets natte kut. Mariska had inmiddels de vibrator in me kut zitten en steeds als die er uit ging ging ze weer over me klit o mijn god wat een pure geiligheid. Zachtjes rolde ik me van haar af en ging tussen haar benen zitten terwijl ik haar benen ver uit elkaar spreidde neukte ik haar heerlijk met die grote strapon die in haar kut terwijl Mariska haar heerlijke gezwollen klit masseerde. Gauw deed Mariska de strapon om en neukte me van achteren loeihard terwijl ze flink op me billen sloeg. Ik had het niet meer en liet me dan ook volledig gaan aan die onweerstaanbare sex lusten ik kwam gillend tot een hoogte punt ze trok die pik terug en terwijl ik nog heftig schokte beffe te ze me heerlijk verder mijn warme kut sappen liepen werkelijk haar mondje in.

HEERLIJK MIJN TENEN IN HAAR KUT
*Pamela ik wil iets proberen* zij Mariska, zou jij willen kijken hoe ver je voet! me kut in kan, maar natuurlijk wou ik dat proberen en ik schoof voorzichtig me tenen in haar kut terwijl ik me tenen zachtjes en teder bewoon zetten ze haar vibrator op haar klit terwijl ze me voet neukte maar ook haar eigen kut! Het was werkelijk een ontzettend geil gezicht om haar zo met dat mooie strakke geile lichaam bezig te zien, *iets sneller * Pamela ik ga komen geile meid stamelde Mariska Nat van al het zweet en heftig schokkend kwam de geile sloerie op mijn voet klaar. jeetje ik heb zoiets never mee gemaakt terwijl ik al veel heb mee gemaakt.. We sloten het *koffie drinken* af door nog heerlijk met elkaars borsten te spelen en op een zachte manier elkaars kut nog voelde, de tijd was ze snel gegaan dat ik snel terug moest. *Je was weer heerlijk Pamela* liet Mariska me weten wat ben ik blij dat we elkaars kanten hebben leren kennen, ik ook Mariska ook ik ben blij lieverd want het is heerlijk om zo op zijn tijd van elkaar te kunnen genieten, Twee geile vrouwen die sex hebben het kan bijna niet beter.

xxx Pamela

2 opmerkingen:

westlander zei

heerlijk verhaaltje.... lijkt me zalig zo'n buurvrouw

Anoniem zei

hmmm..heerlijk....en ik ben groot liefhebber van koffie...........