zondag 27 juni 2010

Neuken pijpen en.... ....... in het bos.

IK PIJPTE MIJN VENTJE WAKER

Afgelopen Vrijdag werd ik waker door middel van zonnestralen die me slaap kamer in priemde, langzaam ontwaakte ik terwijl ik het laken van me af schopte. Ik heb de gewoonte om gelijk aan mijn kutje te voelen en zo rustig waker te worden, het was al lekker wakker worden want ik moest er aan denken dat ik later op de dag met een bekende heerlijk zou gaan neuken in een bos aan het weer zou het niet liggen. Die gedachte maakte me al lekker hitsig zo hitsig dat ik man lief zijn pik effe wou voelen. Langzaam trok ik het stuk laken verder omlaag en zijn heerlijke neuk paal werd zichtbaar hangend naar links lag zijn pik nog heerlijk te rusten, het blijft een mooi gezicht om die paal te zien zo dik en groot hij is. Met mijn vingers gleed ik zachtjes over zijn pik en gelijk kwam er een reactie hij werd waker en begon te groeien. Ik wou hem pijpen en dat deed ik dan ook. Man lief werd daar door natuurlijk helemaal waker en stootte zijn inmiddels harde pik diep me mondje in, krachtig en gulzig sloten mijn lippen steeds om zijn paal, al vlug hoorde ik *ow ik kom schatje* en zijn zaad spoot heerlijk over me mondje en gezicht.

NAAR HET BOS

Rond de klok van half twee kwam Nick me op halen om naar het bos te gaan, Nu had ik er heel veel zin in want de dag begon al lekker geil en het weer was werkelijk prachtig, heerlijk geil neuk weer. Vlug stapte ik de auto in en gaf Nick een heerlijke tongzoen en een haal over zijn pik. Hmmzzz geil Pam zij Nick me dat beloofd wat zo dadelijk, *geloof dat maar* zij ik hem, Wat heb je aan Pam? oh kijk maar eens Nick en ik deed mijn rok omhoog dat is geil Pamela heerlijk!. Nick kon mijn kut zo zien want had er niks onder aan, onder het rijden zat hij soms lekker aan me spleet te friemelen waarbij er dan een vinger me kut in ging. Na een poosje waren we waar we ween moesten en gingen gauw op zoek naar een geschikt plekje om daar eens lekker te gaan neuken want we waren bere geil van het mooie weer.

EEN GEILE VERASSING

Toen we een geschikt plekje hadden gevonden werd er gauw een deken op de grond gelegd waar we lekker op konden liggen, laten we ons gauw uit kleden Pam zij Nick me. Ik merkte door zijn haastigheid dat hij er zin in had en dat was ook te zien toen zijn broek uit ging zijn pik stond al als een mast omhoog een heerlijke gespierde harde lul keek me zowat smeekend aan om geneukt te worden. Nick was zo geil dat hij me effe een handje hielp want het kon hem niet snel genoeg gaan volgens mij. Eenmaal uit de kleren pakte nick me hoofd vast en bewoog hem naar zijn pik toe gulzig nam ik zijn pik lekker in me mond steeds beet ik zachtjes met mijn tanden op zijn pik hij was me echt diep aan het neuken in mijn hoerige mond ik wou hem straks net zo laten spuiten als mijn ventje vanmorgen. *Ga liggen Pam* ik heb wat voor je en tot mijn verbazing kwam er een pomp uit zijn tas, een pomp waar je de kut van een vrouw zo lekker gezwollen me krijgt ik moest er om lachen want Nick had altijd wel iets wat hij bij me wou doen, Maar eerst likte hij me hete kut, mijn klit mijn lipjes en zelfs in me kut brrrrrr zalig blijft dat om je kut zo bewerkt te voelen worden. Steunend om mijn ellebogen lag ik wijdbeens te wachten wat komen zou, ik had zo'n pomp al vaker op me kut gevoelt dus wist dat ik zo meteen knetter gek van geiligheid zou worden. In middels zat de pomp op me kut en Nick pompte hem heerlijk langzaam vacuüm. Ik kan jullie vertellen dat dat een magistraal overdonderd gevoel geeft, terwijl me kut zowat bol stond smeekte ik om zijn pik te mogen voelen in me kut en dat deed Nick dan ook, vlug ging het kapje van me kut en priemde hij zijn pik me kut in helaas kwam ik al gierend klaar door het stoten van zijn pik in me kut, stiekem keek in in het rond want ik gilde behoorlijk hard van geiligheid en mensen zouden me dus gehoord kunnen hebben. Ik kwam zo ,erg geil klaar dat ik spontaan begon te plassen trekkend aan zijn pik keek Nick hoe ik plaste *sorry zij ik hem* maakt niet uit Pam een verdomd geil gezicht is het hoor. Na mijn kut effe met vochtige doekjes schoon gemaakt te hebben ging ik op mijn zij liggen zodat hij zijn paal in me kut kon duwen en gelijk heerlijke met me klit spelen kon. Werkelijk al wat buiten mogelijk was deed Nick ook bij me zijn pik bleef onverstoord hard.

LEKKER MIJN KUT ONDER PISSEN.

Terwijl ik op mijn knieën zat ramde hij zijn ik steeds dieper me kut in, ik hou er namelijk van als een pik steeds eerst een klein stukje me kut in gaat en zo dan steeds dieper en dieper, lekker er in er uit er in er uit dan hard dan zacht en helemaal als men dan zachtjes op me bolle kont slaat. Nick wou klaar komen op zijn favoriet standje, dus ik nam plaats op zijn pik met mijn gezicht naar hem toe met zijn armen wijd uit een zonder mijn aan te raken bereide ik zijn pik tot diep in mijn geile hoerige kut. Het mooie is dat ik dan ook met mijn klit kan spelen en met zijn volle ballen en dat deed deze geile meid dan ook wat er voor zorgde dat ik weer zalig en kreunend klaar kwam Nuuuuuu riep Nick en ik trok zijn pik uit mijn kut terwijl ik hem tegen mijn buik aan leeg trok wat een zaad spoot hij zeg zalig!! , Nick kwam zo krachtig klaar dat zelfs mijn borsten nog onder zaten met zijn geil. Nick was nog steeds onder de indruk van het plassen van me toen ik de eerste keer klaar kwam hij vroeg me dan ook of ik het goed vond dat hij me kut onder mocht pissen, ik had me kut al vaker laten onder pissen dus zij hem *ja hoor doe maar lekker* hoe wil je me onder pissen? vroeg ik hem, *ga lekker wijd met je benen liggen en trek je kut open* gewillig nam ik de juiste positie in en trok me kut lippen uit elkaar *toe maar Nick toe maar* zij ik hem en Nick begon te pissen recht op me kut flinke harde stralen recht op me klit mzzzzz lekker die warme pis op me kut. Dat is lekker geil zij Nick mzzzzzz Pam wat een heerlijk hoertje ben je toch. Na het pissen speelde Nick nog effe na met mijn kut terwijl we genoten van de wind en warme zon. met mijn knie plaagde ik zijn pik waardoor deze weer in formaat kwam *oooo Nick* is het zo erg ja antwoorde hij dus ik begon hem lekker af te trekken totdat hij voor de tweede keer spuiten ging. Ik ging met mijn tieten zo hangen dat al zijn zaad daar overheen ging.
Nu was het toch echt tijd om naar huis te gaan. Thuis aan gekomen lekker de douche in en weer terug naar de orde van de dag.Een dag die begon met pijpen en een heerlijke neuk partij daar achter in het bos.

1 opmerking:

westlander zei

dus weer een heerlijke dag achter de rug... je bent maar een boffred..... kusssssssssssss