woensdag 13 december 2017

Lekker wat tijd voor me zelf genomen.

Wat is het rustig geweest hier heb, Nou lieve volgers heb gewoon de dingen gedaan die ik al een hele poos steeds maar op de achter grond schoof nu heb ik alles lekker kunnen bijwerken. Maar natuurlijk heb ik in de afgelopen tijd wel eens iemand met zeer hoge nood geholpen hoor, want anders zou ik wel een hele lange poos geen lekkere geile pik in mijn kutje gevoeld hebben, ach ja natuurlijk wel van die van mijn man he hahaha. Gisteren nog een heerlijke dikke harde pik laten ontploffen op mijn kut en het was echt binnen 5 minuten gepiept die had dus wel hele hele grote nood. Maar zoals gezegd je kunt weer lekker mijn belevenissen gaan volgen, vanaf nu is mijn blog weer up-to-date

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi pamela ik geniet van je heerlijke blog en geile verhalen hoop eens iets van je te horen