zondag 22 mei 2016

Vijf geile gozers klaar pijpen, en een toetje van mijn man.

Man lief was gisteren beren geil dus ik dacht lekker te gaan neuken met die hengsten lul van hem. Ik lag lekker ontspannen in bad toen hij kwam en zij...ogen dicht ... Nou dat deed ik dan maar. Terwijl ik lag te wachten in het warme water voelde ik een pik op mijn mond meteen was duidelijk dat het zijn pik niet was. Ik opende mijn ogen en hoorde vriendelijk ...hoi Pam..., het was natuurlijk duidelijk dat deze knaap af gezogen wou worden, nu ben ik de beroerdste niet zoals jullie weten dus deed ik het met alle plezier, pijpen en neuken mzzzz...maar niets was minder waar het neuken zou niet gebeuren... was ik lekker aan het pijpen spoot hij me gezicht al onder.... nou zeg!,
Klodders dikke sperma over mijn gezicht heen. Dank je Pam zij die gozer. Zullen we er nog eentje doen zij me ventje..meteen had ik zoiets van het zal toch niet. En ja hoor nummer twee kwam al met zijn broek uit en een behoorlijke harde lul de douche in wandelen en natuurlijk moest zijn lul ook leeg gezogen worden. Hij kwam achter me staan en ik werd in mijn mond geneukt... en man lief? nou die keek lekker toe. ( hij geilt er onwijs op om op zijn tijd te zien hoe ik geneukt word. )

De tweede gozer was echt te lomp hij dacht werkelijk dat mijn mond een kut was, komt er nog eens bij dat zijn pik aan de grote kant was. maar genot maakte het weer oké  Ik pijpte hem strak en gulzig ik leek wel een melk machine haha. en het duurde dan ook niet lang of ook zijn zaad ging over me heem... Boks zij mijn ventje en die gozer vertrok ook weer.

In totaal kwamen er vijf kerels die ik moest pijpen en alle vijf spoten ze me onder, nummer vijf was ook aan zijn trekken gekomen en verliet de douche ruimte mijn kerel liet hem uit en ik gauw mijn eigen wassen en omkleden had er genoeg van haha, kom ben ik op mijn slaapkamer komt me ventje helemaal naakt binnen lopen met zijn paal van 25cm totaal op oorlog sterkte, hé hé dacht ik. liet me wijdbeens vallen en hij boorde zijn speer diep in mijn kut en begon me toch te neuken, als of hij jaren niet geneukt had, vol passie likt hij me geile spleet steeds tussen het neuken door, dit was het betere werk. Beide waren we zo geil dat hij na een kwartier mijn kut helemaal vol spoot. alles likte hij er uit zodat ik gillend klaar kwam. Was toch weer een mooie verassing he zij hij me... euhhh ja... antwoordde ik hem. want vijf man klaar pijpen was zeker een verassing

Geen opmerkingen: