maandag 17 maart 2014

Een jonge god.

De carnaval ligt al weer achter ons maar toch nog eventjes een kort verslagje van een samen zijn wat ik op een van die dagen had met een jonge knul
In mijn grietjes kostuum begaf ik me naar een café waar van alles altijd komt tijdens de carnaval , eenmaal daar aan gekomen nam ik iets wat wijdbeens plaats op een tafeltje in een stiller hoekje. Al gauw kwam er een blonde knaap bij me staan en begon lekker met me te kletsen. Het gesprek begon al gauw van pfff wat is het hier toch warm he hahaha en steeds verder kwam hij bij me staan zowat tussen mijn benen in. Ja antwoordde ik hem als je het heet hebt en het is dan ook eens warm waar je bent dan word je super heet hé, ben je heet dan? was zijn antwoord * och je moest eens weten * en pardoes legde hij een hand op mijn billen als je heet ben zoals ik denk zullen we dan gauw even naar buiten gaan om af te koelen?, ik vroeg hem expres je bedoelt heet in de zin voor een korte neuk beurt of zo? jaja zij hij me je begrijpt het prima. zozo die was snel tsja de jongere van tegenwoordig he en natuurlijk in de goed zin. Ergens naar binnen om te neuken kon niet dus werd het buiten op een geschut plaatsje, en die hadden we gauw begonnen. Zijn mond wist al snel mijn mond te vinden en gelijk zat zijn hand al onder het rokje .Inmiddels verdwenen er ook een drie tal vingers me kut binnen terwijl we er onder het genot van het zonnetje vrolijk op los zoenden. zijn paal drukte al tegen zijn broek dus die moest ik er maar eens snel uit halen dan hé, en jeetje! daar sprong me toch echt werkelijk een flinke knaap uit zijn broek lang en dik, enne is het wat? vroeg hij me. ja hoor een prima neuk speer haha.
Nel liet ik me door mijn nietjes zakken om deze flinke pik lekker te pijpen, hij past echt niet helemaal in mijn mondje hij was echt groot!. Trots stootte die gozer zijn paal steeds in mijn mond helaas wisten we dat we niet lang konden genieten van elkaar, gulzig zoog ik daarom strak aan zijn pik, och jongen neuk me gauw dacht ik neuk me gauw, want ik was werkelijk geil die dag. Mijn rokje werd omhoog gedaan en ik liet me even op zijn gezicht zakken zodat hij me even lekker kon door smeren met zijn tong want die paal moest er wel soepel in gaan hè, mijn kut werd dan ook goed en stevig door gemeerd.
Ben je er klaar voor pam, maar natuurlijk!
Ik ging staan en liet me iets naar achteren glijden met mijn benen wijd en die gozer kwam er tussen staan en duwde zo zijn dikke lul mijn kut binnen. Het bekende gekreun kwam onmiddellijk van hem terwijl hij me echt stevig neukte, ik voelde die speer echt wel pompen, en wat was hij hard zeg oeffff.
Een heerlijk gezicht was dat om te zien ook als hij hem er even uit haalde en ik mijn hand er om deed om aan zijn pik te trekken ik stopte hem maar weer snel terug mijn kut binnen ... kom op joh neuk me klaar het het gaat je lukken beet ik hem toe .... Dat had ik beter niet kunnen zeggen want hij nam me inmiddels weer van achteren terwijl hij lekker op mijn kont sloeg met zijn hand maar ook deed hij dat met zijn pik want die was groot genoeg. Het was geen optie om op de koude ondergrond te gaan liggen en dat was jammer , hadt me er graag op willen laten zakken jammer jammer haha. De tijd drong dus ik maar weer gauw voor hem staan en weer naar achteren leunend neukte hij me wee zoals in  het begin maar dit keer kwam ik geweldig klaar, maar wat kneep hij hard in me tieten! .. ik ga spuiten, ik ga spuiten zij hij me en al zijn geil spoot uit zijn harde paal over mijn buik en kut heen. Het was een korte neuk partij met een jonge god . Jammer dat hij zo kort was, want had er graag langer me willen spelen. Ach wie weet vind hij me blog wel, want ik vertelde daar ook over.

Dus mocht je dit lezen laat dan gerust wat van je horen.

1 opmerking:

jhonny zei

ik was het helaas niet. Maar wil je zeker snel weer een keer komen neuken..