dinsdag 29 oktober 2013

Een snel vluggertje.

Ach kom op Pamela even snel een lekkere pijpbeurt heb middag pauze maar wil graag je gezicht komen vol spuiten helaas heb ik niet zo lang maar wil mijn zak bij je legen kan dat?. Nou ja ben de beroerdste niet dus ik zij oké kom maar snel dan. Na een 16 tal minuten was hij er ook keurig in het pak, wow zo heb ik ze never aan de deur gehad hahaha. Gezien de korte tijd lagen we al snel in ons blootje, en mama wat een heerlijk geile paal had die kerel en stijf dat zijn pik al stond! hoefde er vrij weinig aan te doen hihi. Hij kwam vingers te kort om mijn kut lekker te vingeren leek het wel, hij nam achter mijn hoofd plaats en liet zijn paal zo mijn mond binnen glijden jammieeee lekker hoor onder tussen likte hij mijn geile spleet zeer grondig en ik maar lekker blijven pijpen. Steunend op zijn armen neukte hij mijn mond als of het mijn kut was. Toch neem ik je kut te pakken met mijn paal Pamela... wat een hoerige geile spleet toch meid.... en voor ik het wist beukte hij zijn paal steeds hard en diep mijn spleet in, mijn tieten werden zowat plat geknepen en het gehijg werd steeds luider en luider, op je knietjes meid zij hij me dus maar snel doen he.... lekker je kut pompen op zijn hondjes zij geert me  ook dat ging snel pffff, die fucking tijd ook zij geert, maar tsja wil mijn zaad bij je kwijt en wou niet langer wachten mede omdat ik in de buurt ben, Maakt niet uit zij ik hem geniet er ook van hoor, jaja zij geert merk het aan je natte kut inderdaad. Geert nam plaats achter mijn hoofd en ik begon waar ik mee begon hahaha het pijpen want hij wou klaar komen, stevig en strak pijpte ik geert zijn pik mijn andere hand ging geheel om zijn balzak heen, effe daarna likte ik zijn balzak grondig en trok aan zijn paal en plots owjaaaaa en daar spoot geert al zijn geil zaad over me heen mijn gezicht tieten en buik zaten helemaal onder zijn sperma, die hadt dus inderdaad nood!. In een mum van tijd zat geert alweer strak in zijn pak ik bleef gewoon in mijn blootje liggen, verdomd geil vrouwtje ben je zij geert me je ziet me vaker meid. Blijf maar boven vindt de deur wel en ik hoorde inderdaad de deur dicht vallen dat was geert dus, ach toch iemand een dienst bewezen he.
Geil zoals ik ben maakte ik me boven lekker klaar, eerst lekker met de genots eitjes flink over mijn klit heem daarna mijn flinke zwarte Dildo die verdween diep mijn kut in en ik pijpte dat ding als of het een zwarte pik was, dat was het ook niet dacht ik dus dan maar de douche in en de sproeier op mijn klit. owjaa dat was het hahaha ik kwam lekker klaar niet een keer maar twee keer want ik bleef na de eerste keer klaar komen lekker door spelen.

Geen opmerkingen: