dinsdag 20 maart 2012

Je bent nooit te oud om te neuken.

Al langer heb ik mail contact met een oudere man, hij hadt op mijn blog gelezen dat ik er ook was voor oudere mannen. Het moment was aan gebroken dat hij een date met me wou. Piet hadt volgens zijn zeggen allang geen seks meer gehad en was daar weer aan toe om eens weer lekker van bil te gaan, hij wou met zijn pik weer eens lekker gaan roeren in een sappige kut. piet was een aardige vriendelijke spontane man die wat verlegen was, maar dat verlegen zijn was eigenlijk toen piet bij me was ook zo weer weg. Toen Piet bij me was liet hij me meteen weten dat hij blij was dat hij voor een iets oudere vrouw gekozen hadt met die jonge dingen kon volgens piet niet echt geneukt worden .... ow is dat zo piet??.... hahaha
piet hadt me wel eens een pik foto gezonden want hij dacht dat een vrouw niet tevreden was met zijn formaat... nou Piet het was en is een heerlijke vlees paal hoor ik kan het immers weten ....Na dat we ons lekker uit gekleed hadden kwam piet met zijn pik voor me staan, we gingen lekker vrijen en dan gaf me de gelegenheid om lekker aan zijn paal te trekken Piet zat heerlijk met zijn vingers aan mijn kut er gingen er al snel een paar in mijn hete kut. Inmiddels zat ik al heerlijk met mijn mond aan zijn paal en die gleed er in en uit op mijn knieën voor Piet zat ik hem heerlijk te pijpen, ik hadt zijn kont beet en zodoende kon ik hem lekker in mijn mond laten stoten en met mijn andere hand speelde ik lekker met zijn balzak. Piet liet me merken dat ik het deed zoals hij zou willen eindelijk pakte hij mijn hoofd beet en bepaalde op die manier het tempo lekker diep ging zijn pik mijn hoerig mondje steeds in. Piet maakte er een mooi spel van steeds draaide hij wat om en moest ik zijn pik zien te vangen met mijn hand zonder mijn mond te gebruiken.

Pamela ik wil je kut likken meid... Ik wil dat je met je kut boven mijn gezicht komt zitten zij piet me en ik nestelde me boven piet zijn gezicht en een warme tong begon gelijk aan en in mijn kut te likken. Oh dat deed Piet verrukkelijk ik spoorde hem dan ook met geile hoerige taal aan dat hij vooral zo door moest gaan, dat maakte Piet geil en dat was ook te merken ook het leek wel of hij mijn kut wou hebben als een maaltijd.

Hij sperde mijn kut lippen wijd uiteen en als een hondje dat water dronk nam hij me kut onder handen steeds tussen door nam hij ook mijn klit als een lolly onderhanden lekker zoog piet ook daar op. Heerlijk schoof ik met mijn zeik natte kut over zijn mond terwijl Piet lekker aan zijn pik trok. Ik merkte dat Piet aan het kreunen was dus liet hem wel merken dat hij zich niet klaar mocht maken want er moest nog even geneukt worden he.

Nadat Piet me een flinke poos gebeft heeft ging ik langs hem liggen en wipte zijn pik weer mijn mond in en dit keer in een flink tempo pijpte ik hem weer even lekker geil. Ik kroop langzaam boven op piet en liet zijn pik me neuk grot binnen gaan...lekker Pamela lekker... wat is je kut lekker warm meid.... ik richtte me kont iets hoger zodat piet lekker zijn pik vrij hadt om zelfs het tempo te bepalen ook kon hij hem er zelfs net zo diep in mijn kut stoten zoals hij dat wilde oef oef oef kreunde piet wat een lekkere geile vrouw ben je toch je man zal wel tevreden met je zijn is hij er ?? ja antwoorde ik hem die is beneden, hij mag wel meedoen zij piet me.. dus ik man lief roepen of hij me ook neuken wou. Piet verlegen?? dacht het niet he geiligheid nam hem dat weg zij hij.. Terwijl Piet me neukte kwam mijn ventje al helemaal ontdaan van zijn kleren binnen en kwam langs me staan...oei oei zij piet die man van je heeft een olifanten pik nu moest ik toch echt wel lachen. Mijn ventje kwam boven me staan zodat ik die flinke paal lekker in me mond kon laten glijden terwijl piet me nog steeds neukte Mijn ventje neukte me echt diep in me mond, piet neukte me kut en speelde met mijn tieten beter kon het niet. Op mijn knieën kont naar boven en piet neukte me op zijn hondjes om beurten samen met man lief neukte ze me beide van achteren diep en hard. Piet wou goed zien hoe die pik van mijn ventje me kut in drong en ik ging graag op me rug liggen met mijn ben en wijd zodat die 23cm goed zichtbaar mijn kut in gleden op zijn knieën kwam mijn ventje tussen mijn ben en zitten en liet langzaam zijn paal helemaal mijn gleuf binnen glijden. Piet nam plaats naast mijn hoofd en ik mocht hem weer pijpen hij hadt zo een mooi gezicht tussen mijn ben en en kon alles goed zien hij speelde zelfs met mijn klit terwijl die grote paal mijn kut neukten dat hield ik dus niet lang vol he want ik begon me te schokken zeg beide mannen zorgde dat ik klaar kwam, en als donderslag bij een helder hemel begon Piet zijn zaad dwars over me gezicht te spuiten ook hij kwam klaar door al dat geils te zien, het bleek dat Piet terwijl ik klaar kwam al riep dat hij ook klaar kwam en dat hoorde ik niet. Mijn ventje gooide er een schep boven op en zij ook ja Pamela nu ik he en hij trok zijn leuter terug uit me kut en spoot alles over mijn buik op me tieten en mijn kut ook daar was de nood dus hoog Beide mannen kwamen langs me staan zodat ik beide pikken nog even lekker in mijn mond kon nemen. Piet vond dit allemaal geweldig helemaal omdat hij nog nooit met een andere man tegelijk een vrouw heeft geneukt. Piet wou meer l alleen met mijn maar ook samen met mijn ventje wou hij me wel vaker neuken. Gezellig hebben we nog over geile dingen gesproken ook dat Piet terug wou komen en dat dat ook ging gebeuren.

En dat hij er geen gras over laat groeien blijkt wel maandag A.S. wil hij alweer komen om mijn weer lekker te neuken zozo Piet verlegen??? hihih daarom is mijn motto ook seks is er voor iedereen ook dus voor 60 plussers en owja Piet is 60 jaar

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow, een heerlijk avontuur heb je met piet gehad. Heerlijk om je sappige blogs te lezen Pamele, waren er maar meer vrouwen zoals jij! Hoe zou ik eens iets met je af kunnen spreken?
Geile natte kusssss
Peemate