dinsdag 6 december 2011

Alstubief Pamela vier pikken om te zuigen.

Nou Ik had gisteren een pijp date dag zeg maar en daar kwam ik later op de middag dus achter! iemand zou langs komen en die kwam ook langs hoor alleen niet alleen! hij had drie kennissen mee genomen en de vraag was dan ok ik hun alle vier wou klaar pijpen/trekken, tsja het was totaal onverwachts maar ik hoefde daar ook weer niet al te lang over na te denken. Nadat ik de Heren duidelijk hadt gemaakt dat het dus alleen een pijp date betrof en er geen intiem mogelijk was was het ijs eigenlijk direct gebroken er waren er zelfs bij die mijn tieten al snel te pakken hadden dus gauw naar boven maar. Voordat ik zelfs ook maar iets zegen kon hadden de heren in een mum van een tijd hun broeken uit en nam ik plaats op het heerlijke neuk bankje vier flinke pikken zwiepte langs me heen en al gauw had ik nummer een al in mijn mond en zo zoog ik alle vier de pikken steeds om beurten nou de heren genoten er op los er waren er bij die schijnbaar dachten ***geen kut om te neuken dan maar een mond om te neuken*** dus mijn mond werd als kut gebruikt, een kutte mond ahahaha.


De vier Heren hadden kort gesloten dat ze alle vier hun lading sperma over mijn gezicht zouden spuiten en of ik er klaar voor was... nou kom maar op met die warme mannen pap... ik zoog twee pikken gelijk af in mijn mond eentje er van trok hem terug en er kwam me toch een hoop sperma over mijn gezicht wowwww ze zeggen altijd als er een schaap over de dam is dan volgen er meer nou dat klopt! want alle drie de andere mannen spoten zowat gelijk hun zaad over mijn gezicht veel heel veel zaad mocht ik ontvangen. Ze bleven effe door sjorren tot echt hun laatste druppel uit hun pik was. Natuurlijk nam ik daarna nog lekker liefdevol hun pik in mijn mond ter afscheid. Trouwens ik ben benieuwd deze Heren zouden mijn deze! week alle vier neuken dus ze komen terug deze week om mijn lekker te neuken nou van mij mogen ze

2 opmerkingen:

Wilbert zei

dat was een mooi sinterklaascadeutje uit hun zak dus ;-)

Pamela zei

Ja dat was zekers mooi. De zak van ieder was zeer goed gevuld met veel lekkers.