woensdag 2 november 2011

Blad ruimen?

Eigenlijk zou ik op dit moment het blad uit de tuin aan het opruimen moeten zijn, maar voel me al de hele ochtend lekker hoerig en geil dus dacht weet je wat ik ga eens lekker met mijn eigen kut spelen, en dat bevalt prima hoor. Mijn lichaam is helemaal in het eva kostuum en inmiddels zijn er al wat lekkere vibrators voor bij gekomen en dat onder het genot van lekkere filmpjes, oké oké op dit moment zit ik lekker wijdbeens dit te typen wat trouwens ook heerlijk is moet ik zeggen, gelijk je gedachten op internet zetten terwijl ik weet dat men dit al snel leest. Natuurlijk hoop ik dat mijn kut vandaag ook wat harde echte pikken te verwerken krijgt ik snak naar een harde diepe hoerige neukbeurt . Zo op dit moment weten jullie wat ik doe maar nu ga ik gauw verder met het verwennen van mijn natte kut en er wat heerlijke dingen in laten verdwijnen, ga effe op zoek naar wat dildo,s en niet te vergeten mijn heerlijke trillende genots eitjes, met al die voorwerpen komt deze meid straks tot een lekker hoogte punt, en wie weet straks ook nog door een harde kloppende paal!!!.

1 opmerking:

Dutch zei

Kan niet wachten om gauw met een kloppende paal bij je te komen.