donderdag 28 april 2011

Plezier tijdens Real versus Barca

Vaak krijg ik van die mooie verzoekjes zo ook gisteren of ik lekker iemand wou verwennen tijdens de wedstrijd Real -Barca, normaal doe ik zoiets niet gauw maar dit keer zij ik ja. Voor dat de wedstrijd begon zaten we al lekker helemaal bloot voor de tv en prompt toen het fluit signaal kwam mocht ik beginnen met pijpen, lang uit liggend met zijn benen wijd liet Nico zich helemaal stijf pijpen terwijl hij steeds naar de wedstrijd keek. Zo diep als ik kon nam ik die heerlijke staat in me mond. Tussen door spoorde Nico me steeds aan met geile woorden. ... Het zou wat zijn he om een heel team over je heen te krijgen ..... Zijn pik werd groter harder en dikker en ging Mijn lippen sloten zich stevig om zijn paal heen zodat Nico toch hoorbaar aan het kreunen was.
Na een poosje hem zo lekker gepijpt te hebben gingen we in het heerlijke standje 69 liggen en Nico zijn tong deed wat hij doen moet, vurig en met passie begon hij mijn spleet grondig te likken, Hij werd inderdaad geil van het kijken naar een voetbal wedstrijd en te gelijk neuken best grappig zoiets mee te maken. Soms hield hij effe in maar dan keek hij dus naar en spannend moment. Het beffen was verrukkelijk ook neukte Nico heerlijk diep in mijn mond soms hielp ik hem maar vaak stootte hij zijn paal diep in me mond alsof het me kut was Nico werd geiler en geiler en dat was te merken zoals hij me befte en zijn paal stevig me mond neukte. Regel matig nam hij zijn pik uit me mond en sloeg dan daarmee achtjes op me gezicht, dit hield hij lang vol want dit vond hij toch wel een van de lekkerste standjes. Ik werd zelfs zo geil dat ik steeds harder mijn kut in zijn gezicht duwde en daar door zijn tong in me kut voelde gaan, het werd alsmaar intenser. Ik kon maar geen genoegen krijgen om met zijn flinke lul te spelen, het was pijpen en trekken en dat trekken terwijl hij dan tussen me benen door naar de wedstrijd keek vond Nico heerlijk voordat we het wisten was het rust. Ik kwam tot de conclusie dat ik zo lang nog nooit was gelikt laat staan iemand bijna drie kwartier gepijpt te hebben.

Wij namen tijdens de rust ook de gelegenheid om iets te drinken, Maar toen de tweede helft begon kreeg ik zonder pardon zijn harde pik diep van achteren in me kut en Nico was ook aan de tweede helft begonnen. Zijn pik ging diep me en hard op en neer zijn ballen raakte daardoor steeds mijn kont Mijn tieten gingen van links naar rechts. Nico draaide me op Mijn rug en ging vanuit dat standje lekker verder maar nu kon ik dus zijn pik lekker diep me spleet in zijn gaan, bij iedere haal trok hij zijn pik tot aan zijn eikel terug en dan weer langzaams me kut in dat afwisselend met een sneller tempo er tussen door heerlijke speelde ik zelfs met mijn klit totdat Nico het overnam en tsja toen was het zo gebeurd met me ik kwam schokken en piepend klaar. De oorzaak daarvan was dat Nico met zijn eikel mijn klit masseerde en daar kon ik met mijn geiligheid niet tegen, heftig kwam ik dan ook klaar. Nico neukte me lekker door terwijl ik plaats nam op zijn pik en het tempo zo hoog hield dat hij zij. oejeee oejeee ik wist dat hij bijna klaar ging komen, dus ik vroeg hem om zijn zaad over me gezicht te willen spuiten terwijl hij keek en dat deed Nico dan ook. Ik ging met mijn rug naar de t.v. zitten zodat Nico recht voor me kwam te staan en zodoende zich klaar kon laten neuken in mijn mond. Terwijl die tweede Goal viel spoot Nico met echte harde stralen zo zijn zaad recht in me gezicht en mond het zaad droop van me gezicht af er kwam me toch een kwak uit zeg ppfffffff

Rustig pijpte ik hem door totdat hij totaal slap was. Eigenlijk best geil om tijdens een wedstrijd iemand te neuken. Nico dankte mijn dan ook doormiddel van een heerlijke echte ontspannende massage te geven, en die was ook echt heerlijk.

Geen opmerkingen: