zaterdag 5 februari 2011

Nieuw record: 254 blowjobs in 12 uur

Zooooo Petje af voor deze Tante.

KEULEN - De prostituee Lea uit Keulen heeft het wereldrecord pijpen verbeterd. In twaalf uur tijd bevredigde ze 254 mannen. De Duitse werkte om de drie minuten een man af, zonder condoom want elke seconde telde. "Ik hou ervan om mannen te verwennen. Ik ben een nymfomane en kan me hier echt uitleven. Ik schaam me daar helemaal niet voor", aldus Lea.

Met plezier wilden de mannen vijf euro betalen, want zoveel kost de orale pret met Lea. "Ik heb een vrouw en een minnares. Ik kom niets te kort maar dit wou ik toch niet missen", aldus een deelnemer aan 'Blowjob Day'. Een andere gegadigde heeft er een reisje opzitten en wou nog snel even genieten voor hij in het huwelijksbootje stapt. "Over twee maanden trouw ik en dan kan ik me dit soort frivoliteiten niet meer veroorloven."
Lea heeft amper elf uur nodig gehad om het record van 249 mannen te evenaren. Uiteindelijk bevredigde ze 254 opgewonden kerels. Toen haar hoerenmadam de deuren sloot, trakteerden wachtende mannen de recordhoudster op een daverend applaus, aldus Bild .

Geen opmerkingen: