vrijdag 28 januari 2011

Twee geile mannen namen me hard.

Voor een trio ben ik altijd gemutst en vooral als het met twee heerlijke geschapen mannen is. Ik laat mijn eigen graag diep en hard neuken in me kut en dat gebeurde dus dan ook met twee erge geile mannen het waren vrienden van elkaar. Het was voor hun de eerste keer dat ze samen een vrouw zouden neuken en ik was de gelukkige. Die middag lagen we dan ook al snel samen naakt op het bed het ijs was zo gebroken, een heerlijk gezicht topen ik die twee pikken met mijn ogen zag lekker groot en dik. Al snel lag ik wijdbeens op bed en werd me kut grondig gelikt, ik had ze namelijk duidelijk gemaakt dat ik het heerlijk vond als me kut lippen tijdens het likken ver uit elkaar gehouden werden en dan mijn klit echt grondig likken en zo gebeurde dat dan ook.

Terwijl ik zo lekker geilt werd hangde die andere pik zo lekker voor me mond dat hij er zo lekker in gleed diep en gulzig zoog ik op die pik als of het een dikke lekkere lolly was, plagend kletste die gozer steeds zijn pik tegen me wangen aan ik greep steeds zijn pik zonder mijn handen te gebruiken. Na een tijdje gelikt te zijn geweest zijde ze ... effe ruilen oké?.... en die gozer die me zo lekker likte wou dat ik hem lekker pijpte en dat liet ik me echt geen twee keer zeggen, heerlijk nam ik ook die pik diep me mond binnen. Ik voelde de andere pik plots diep me natte kut binnen glijden tot aan zijn ballen toe en mijn kut werd genadeloos gepompt zo hevig dat ik moeite had om lekker door te kunnen blijven pijpen, die twee gozers werden zo hitsig dat ze der eigen op een heerlijke manier lieten gaan.

Op werkelijk van allerlei manieren pijpte ik die pik van op zij van achter mijn hoofd of zodat hij voor me kwam zitten en zittend zijn paal me mond in drukte het was werkelijk een geile bedoeling. On der tussen werden mijn benen de lucht in gehouden en voelde ik die pik nog dieper me grotje binnen dringen, allebei de mannen genoten werkelijk van het neuken. Wat ik niet wis was dat die twee mannen eigenlijk ook elkaar wouden pijpen dus terwijl ik wijdbeens lag met een pik diep in me kut kwam die andere gozer voor die andere te staan en plantte voorzichtig zijn pik bij hem in zijn mond gewoon weg te gek!! en geil om te zien, heerlijk als mannen zich zo durven te laten gaan. Ik moets op mijn knieën gaan zitten en werd van achteren geneukt.

Over mijn rug heen kwam hij staan en op die manier liet hij zich lekker pijpen ze waren lekker gewisseld. Zowat piepend van genot en hem vooral aan sporend dat hij vooral niet moest op houden met me snoei hard van achteren te neuken kwam ik voor de eerste keer klaar want terwijl hij me neukte was zijn hand bezig om mijn klit te bespelen en dat werd me teveel, volgens mijn konden ze me op straat horen maar dat nam ik maar op de koop toe haha. Ik liet me daarna heerlijk op een pik zakken terwijl hij op zijn rug lag, ik weet uit ervaring dat dat een standje is dat een man van goede huize moet komen om niet al te snel te gaan spuiten en jawel hoor ik hoorde gvd Pamela ik kom!!, ik wipte me omhoog zodat die pik me kut uit gleed en ik liet hem met behulp van mijn hand flink hoog en veel warm zaad tegen me buik aan spuiten en daarna gauw die pik me kut weer in en effe flink door pompen totdat die slap was. Die andere gozer was van dat aanzien werkelijk zo geil geworden dat hij zij... mondje open Pamela mondje open ..... en met werkelijk een flink aantal stralen spoot hij tot zijn laatste druppel me mondje zo vol dat het er zowat pardoes weer uit liep,

Ik liet het terug over zijn pik lopen hij trok mijn benen wijd en duwde zijn pik snel me kut binnen en pompte net zolang totdat zijn pik in slappe toestand me kut uit gleed. Beide mannen vonden dat ik nogmaals klaar moest komen en dat deden ze door om beurten mijn te vingeren en dat deden ze op een heerlijke manier liggend neven me ieder een borst om op te sabbelen en het duurde dan ook niet lang of ik kwam voor de tweede keer klaar. Was het dat/ nee want die gozer die het eerste klaar kwam had me toch weer een stijve zeg. hij zette me op de punt van de bankleuning en werkte zijn pik me kut binnen echt als een konijn begon hij me te neuken terwijl die andere gozer toe keek zijn pik verdween als een razende steeds mijn kut binnen en al snel trok hij terug en spoot hij me buik lekker onder buiten adem zij hij me ... wat een hete spleet om te neuken heb je toch .... beide mannen gingen voldaan naar huis. Toen ik nauwelijks uit de douche kwam ging de foon en werd me gevraagd heb je weer zin in ons Pamela? hahahah het waren die gozers die me nogmaals lieten merken dat ze het reuze geil hadden gevonden... super leuk van hun.

Geen opmerkingen: