zaterdag 13 november 2010

Effe iets laten maken en dan pamela diep neuken.

Het voor deel van vaste vrienden is dat men lekker via msn met mijn kan afspreken zo gebeurde dat vandaag met jhonny ook. jhonny was rete geil liet hij merken nou dat kwam goed uit want ik was ook bere geil na een poos niet meer geneukt te hebben. Zo was het een feit dat jhonny, nadat hij elders een verplichting had volbracht mij dus lekker kwam neuken. Nu ben ik niet een vrouw die van uit gebreid spelen houd ik ga het liefst meteen op zoek naar een pik die verscholen zit achter een rits haha dus we gingen gelijk naar boven en ontdeden ons van onze kleren. Jhonny deed me wijdbeens op bed liggen en zocht meteen naar me klit en heerlijk begon hij mijn op de juiste plek te beffen mzzzzzz gelijk voelde ik het genot om gelikt te worden mannen die weten hoe ze een vrouw likken moeten heb ik maar al te graag tussen me benen liggen. de meeste likken me kut grondig maar vergeten vaak me klit maar jhonny dus niet hihi.

Na een flinke poos mijn gelikt te hebben was het klaarkomen voor me dan ook geen verassing, heerlijk kwam deze geile meid tot een hoogte punt tsja sorry kon het niet meer houden na een poos niet geneukt te hebben was ook erg erg geil. Toen was het toch tijd om die pik van jhonny eens heerlijk in me mond te nemen want die pik keek me steeds zo lekker aan dat ik hem dus lekker in me mond nam om hem eens heerlijk te pijpen, teder en met volle overgave pijpte ik zijn heerlijke pikte lang pijpen was geen optie want anders zou hij zijn zaad te vroegen laten gaan. Dus we gingen maar gauw over om elkaar eens lekker diep te gaan neuken, want tijdens het pijpen waren me gedachten al af gegleden naar het moment dat zijn pik me kut lippen uit elkaar duwden en dan die paal me kut binnen voelen glijden. Jhonny ging heerlijk op zijn rug liggen terwijl ik plaats nam op zijn pik en begon zijn paal heerlijk te berijden, zijn pik stootte steeds diep in me geile kut, dit is toch wel mijn favoriet standje, heerlijk zelfs het tempo bepalen en tevens een pik diep me kut binnen voelen dringen bij iedere stoot weer. Na dit een poosje gedaan te hebben ging ik eens lekker op me rug liggen en hij schoof zijn paal op die manier heerlijk diep naar binnen en neukte me flink diep. En voor Jhonny gelde het zelfde ook hij kon zijn zaad niet langer bedwingen en hij spoot me kut dan ook helemaal vol met zijn heet warm dik geil zaad, wat een heerlijk neuk dier is hij toch, Ik sprak hem zojuist nog op man en hij was er al weer klaar voor hihihi. Ik heb genoten want na een kleine twee weken niet geneukt te hebben schreeuwde mijn kut om een pik en toevalig was dat de pik van jhonny.

2 opmerkingen:

icqjhonny zei

Nou wat een leuk blogje... :)
Maar het is altijd een genot om je lekkere kut te likken en natuurlijk neem ik je klit mee. Die kan/mag je niet vergeten. Heerlijk om je op me tong te voelen klaarkomen... Kan daar wel de heledag mee doorgaan hoor hihi.

Dat je wou neuken was wel duidelijk te merken. Heerlijk hoe je op me pik ging zitten. Precies optijd wisselde we van standje anders had ik je al volgespoten toen je op me zat. Nu nog ff lekker kunnen door neuken. En ja zou zo weer kunnen, Bij leze van de blog begint er meteen wat te groeien..... Me pik staat altijd klaar voor je :)

Groetjes en dikke kus,,
icqjhonny

Anoniem zei

nou mocht je pc ooit kuren heben......ik mag graag in ruil voor natura het bij je komen oplossen...mmmmm

xxx
Rene