zaterdag 22 mei 2010

Twee broers kwamen neuken.

Een mailtje deed me sidderen van genot, namelijk dat twee broers me neuken wouden, snel een date gemaakt en een uurtje of twee daarna stonden we naakt op mijn slaapkamer. Twee behoorlijke dikke pikken stonden al als een mast omhoog beide trokken ze zich lekker terwijl ik met mijn kut moest spelen, dit maakte het erg geil omdat ik niet wist wat er verder ging gebeuren. een van de broers ging tussen mijn benen liggen en trok mijn kut lippen echt ver uiteen terwijl zijn tong diep in mijn kut ging en tevens mijn harde gezwollen klit onderhanden nam. De andere broer propte zijn neukstaaf ver in mijn mondje en begon me in mijn keel te neuken dat gaf me de gelegenheid om eens lekker aan zijn volle balzak te likken en tevens zijn ballen lekker te masseren, ik werd door dat gelik aan me kut warm in mijn lichaam en liet zachtjes horen dat hij het goed deed. Ram hem diep me kut in beet ik hem toe en zo gebeurede het ook, hij ging op me knieën zitten en plantte zijn neukstaaf recht me kut in, om hem beter te voelen trok ik mijn benen hoog en wijd op leunend op zijn armen neukte hij me snoeihard in me kut doordat ik zo lag ging zijn pik diep me kut binnen terwijl zijn ballen tegen me kontje kletsten, De andere broer werd gek van geiligheid toen hij zag hoe zijn broer me neukte, Na een poosje stopte ik met pijpen en vroeg of hij op zijn rug wou liggen en zodat ik zijn paal kon berijden eenmaal op zijn rug liggende leidde ik zijn paal me kut in terwijl de andere broer voor me ging staan en ik hem lekker kon pijpen `lekker zeg dat pijpen zo` hij had zijn handen vrij om me tieten eens flinke te melken. Ik zij hem als hij klaar ging komen alles in me mondje moest spuiten.
Een poosje verder ging ik op me knieën zitten en werd heerlijk op z'n doggie geneukt terwijl de andere broer voor me ging liggen om weer lekker gepijpt te worden. Plots hoorde ik zeggen ``jeetje Pamela wat een hete hoerige kut heb je ik ga komen ik ga spuiten voor je! en ik voelde heerlijke warmee dikke klodders zaad over mijn kont spuiten, de andere broer had het niet meer en zij ik ga ook zo spuiten!! dat was een sein om zijn pik te pijpen en tegelijk te trekken jaaaaaa pam ik kom was het, en hoppa daar ging me toch wat stralen zaad me mondje binnen zalig!!!
Nu was ik aan de beurt om lekker klaar te komen en ging er eens lekker wijdbeens voor liggen, een tong bewerkte me kutlippen en me klitje geholpen door een heerlijke trillende vibrator, de andere broer naam me harde tepels onder handen met een vibrerend genot,s eitje en het duurde dan ook niet lang voordat mijn kutsappen uit me kut liepen ik kwam heftig en schokkend klaar.
beide heren hadden nog een wens en die was dat ze als ze het zou lukken samen mijn gezichtje onder wouden spuiten, nou dat was geen probleem hoor ze trokken zelfs aan hun pik terwijl ik met mijn handen hun balzak verwende en ze kwamen beide nogmaals flink klaar heerlijk over mijn gezichtje heen. Na nog wat met elkaar gespeeld te hebben was het tijd om verder te gaan met andere dingen, de date was heerlijk en we hebben flink genoten. Beide broers gingen met een totaal lege balzak naar huis we bellen je vaker pammie zij er eentje, want wat kun jij neuken zeg. ik gaf ze een *u bent welkom* terug.

Greetz

1 opmerking:

icqjhonny zei

pffff wat een heerlijk blogje weer zeg. Ben meteen zo geil als wat geowerden. Lig nu ook met een harde pik te type. pffffff heb meteen ook weer zin om met je te neuken