vrijdag 4 augustus 2017

Vakantie voorbij.

Lieve geile lezers.

Ik heb het deze vakantie periode lekker rustig aan gedaan, dus weinig op mijn blog geschreven.
Dit houd echter niet in dat ik totaal stil gezeten heb he hahaha, zo heb ik een heerlijke date gehad met mijn grote geile beer Jhonny, die neukt me al langer maar altijd een geile hete date met hem hij weet wat een vrouw lekker en geil vindt.
Ook een geile belevenis met de zomer feesten in Nijmegen gehad daar lees je binnenkort meer over.
veel mail mogen ontvangen en ik probeer deze allemaal te beantwoorden.

XXX Pamela


3 opmerkingen:

Jhonny zei

Helaas niet tegen gekomen met de zomerfeesten, maar wel genoten van je. Inderdaad altijd lekker om met je te neuken😜

Bérnard zei

Hoe langer je iemand kent des te beter de seks is, tot op een gegeven moment ��

Anoniem zei

Yes very nice!