zondag 26 februari 2017

Even in de pauze snel naar Pamela.

Afspraak was gemaakt om twee mannen tijdens hun Pauze van hun volle ballen te ontdoen, Het is altijd maar afwachten of men ook daadwerkelijk langs komt om eens lekker te neuken met me. Mar deze twee geile knapen kwamen ook echt, ik wist dat ze maar een halt uurtje de tijd hadden, maar dat was voldoende om mijn eens lekker diep te neuken en hun kwak zaad achter te laten op mijn lichaam.
Bij binnenkomst dan maar gelijk naar boven, kleren alle drie uit en op het inmiddels beroemd blauw bankje plaat genomen, Een van die gasten nam plaats tussen mijn benen om mijn kut eens lekker met zijn tong te smeren zodat zijn kameraad zijn pal er dan lekker kon laten in glijden, die kameraad mocht ik lekker stijf pijpen, beide heren waren gezegend met een heerlijke paal.
Lekker zoals ik gelijkt werd, zelfs zo lekker dat ik hem regelmatig zij dat hij mijn klit vooral moest blijven likken, oh ja natuurlijk  dan stop ik toch gewoon wat vingers in je geile spleet... Potjandorie heerlijk om zo te liggen op het bankje... doe jij maar lekker je werk en slurp maar eens flink aan mijn hoerige spleet.. dat dacht ik steeds hahaha.
Inmiddels was de andere pik vol op oorlog sterkte dus nam hij plaats tussen mijn benen en propte zijn flinke paal meteen tot aan zijn ballen toe diep mijn kut binnen, en begon echt hard te stoten, man wat ga jij lekker te keer zij ik gem, die andere gast speelde even met zijn paal die vond het te gek om te zien.

Mooi niet zij ik hem en pakte zijn pik en loodste hem mijn gulzige mond binnen, neuk mijn mondje maar schatje doe maar, laat je gaan en kijk dan maar hoe je vriend mijn kut neukt, doe ik zeker was zijn antwoord, die pik in mijn kut deed zijn werk wel hoor zalig!!. toch even snel uit mijn kut en ik mocht snel even mijn kut sappen proeven en hup meteen daarna weer diep mijn kut in die pik, ik gaf hem de ruimte en tilde mijn ben en hoog en wijd op, ja ja Pamela hij gaat diep zo!!, Het was zijn vriend die zij er af jij nu ik. Ik mocht op mijn knieƫn gaan zitten en werd lekker op zijn hondjes geneukt, flinke tikken kregen mijn billen te verduren, en ja jullie raden het al.. en die ander dan.. nou ik pijpte hem niet hi hi maar hij lag op een ingewikkelde manier onder tussen mijn ben en aan mijn spleet te likken, en dat was supper! dat mochten ze zo wel even vol houden hoor, het was zo lekker dat ik steeds mijn tenen kromde van genot.,

Gauw van positie veranderen was het na een tijdje, nu mocht ik op een pik zitten en me lekker op en neer bewegen op die heerlijke pikken, ik zat met mijn rug naar hem toe zodat de ander zich weer lieten pijpen, maar lang zat zijn paal niet in mijn kut want het tempo kon hij niet meer verdragen en hij riep echt ik kom ! ik wipte zijn paal er uit en trok hem lekker leeg, alles tegen mijn buik aan en dat was nogal, ai ai wat kreunde hij, die is leeg hoerige tante zij hij me, en ik kroop van hem af. Nu ik zij die ander ik zij hem hoe wil je het hebben?, Ga wijdbeens op de leuning zitten en ik doe de rest... maar natuurlijk doen we dat
Hij was de geen met de grootste paal en propte hem mijn hete kut binnen, hij deed dat op een heerlijke manier zo heerlijk dat ik zijn kameraad vroeg op met mijn klit te spelen want ik voelde dat ik klaar ging komen,en dat gebeurde ook, hevig schokkend kwam ik klaar op zijn paal, Hij haalde zijn paal uit mijn kut en ik mocht hem schoon likken, Ik ga spuiten nu!! hoorde ik hem zeggen en echt een lading sperma ging over mijn gezicht en buik, Die ander had ik de tussen tijd zijn paal weer paraat gekregen en wurmende hem weer mijn kut binnen, als een sneltrein zo vlug stootte hij op en neer en hij kreeg er nog zaad uit ook dat kwam ook lekker op mijn spleet terecht hmzzz. snel maakte ze hun zaakje schoon gaven me een flinke zoen en weg waren ze. he he dat was werkelijk een snel half uurtje maar het was het dubbel en dwars waard, ik tevreden mijn kut tevreden en die kerels ook dik tevreden.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Pamela.

Het was inderdaad geweldig met je.Ik weet mijn pauze voortaan wel op te vullen, of beter gezegd jou kut op te vullen.

Gr Peter