zondag 15 januari 2017

Mijn ventje pleziert zich zelf

Of ik het prima vond dat mijn ventje ging neuken in bijzijn van mij, Maar natuurlijk heeft Pamela daar geen problemen mee, en zo gebeurde het dat die betreffende avond een heerlijke donkere dame met lange ben en en een behoorlijk stel tieten bij mij thuis kwam. jaja mijn ventje wist wel wat hij in huis moest halen, hij kende deze dame ( Desi ) al wat langer en het moest er maar eens van komen dachten ze.
Ze lieten er werkelijk geen gras over groeien want het gefriemel begon eigenlijk vrij wel meteen. en toen Desi helemaal naakt was kreeg ik het wel moeilijk wat een figuur!, Desi begon mijn ventje van zijn kleding te ontdoen en zijn pik sprong al hard zijn broek uit, He he  eindelijk zie ik die geile paal zijn Desi ..wat een ding. Ze ging tussen mijn ventje zijn ben en zitten en begon eens lekker te trekken aan zijn paal een mooi gezicht die donkere handen om mijn ventje zijn harde paal, zijn handen gingen naar haar hoofd en bewoog haar mond richting zijn paal...zuig maar eens lekker zij hij... ik zat strak voor mij uit te kijken zodat ik niks zou missen wat kon ze zuigen zeg, die donkere lippen steeds strak om zijn paal en dan lekker diep haar mond binnen. En ik dan ? ha ha ik dacht bekijk het maar en deed op een gegeven moment gewoon mee, zij pijpen en ik begon zonder ook maar iets te zeggen haar heerlijke strakke kut te likken, haar ben en gingen wijder uit elkaar en ze vond het prima hoor hi hi..
Na een poosje zo gezeten te hebben gingen we eens lekker samen aan die paal zuigen.. immers vlees genoeg. en maar kreunen en maar kreunen ventje wist niet aan wie hij moest zitten.

Desi hield er van om haar kut te laten likken, dus ik weer lekker tussen haar ben en op zoek naar haar klit en begon daar weer lekker aan te zuigen en likken, onder tussen pijpte ze mijn ventje verder. Hij was na een poosje klaar om op haar te kruipen op de eet tafel ging ze wijdbeens liggen , ik pakte zijn paal wreef er een paar keer mee over haar klit en liet hem daarna lekker haar kut in glijden, ze vond dat heerlijk haar ben en gingen wijd uit elkaar zodat zijn paal er lekker diep in kon, mijn hand ging naar haar klit en begon daar lekker mee te spelen, na een poosje kroop ik boven haar gezicht en liet mijn spleet lekker likken door haar, en ik kan jullie verzekeren dat ze daar zeer gedreven in was, ik schuurde lekker tijdens het likken steeds over haar tong met mijn kut, mijn ventje had een geweldig uitzicht op deze manier en die bleef rustig zijn pik in Desi haar kut rammen.. Ik ging nu wijdbeens op tafel liggen en Desi ging voor mijn staan om verder te likken, ventje lief ging achter haar staan tilde een been van Desi op de tafel en begon op die manier haar lekker verder te neuken van achteren, ik werd totaal suf gelikt en zij ook dat ik klaar komen ging, onder het vurige likken van Desi kwam ik dan ook klaar, ze likte al mijn kut vocht van mijn kut.. Ventje haalde zijn pik uit Desi haar kut en propte die dan in mijn kut en ik was net klaar gekomen , geil om te zien dat deze steeds even zijn paal uit mijn kut haalde er dan lekker op ging zuigen en dan weer terug stopte in mijn kut.
Na dat een poosje gedaan te hebben ging Desi op mijn liggen zodat ventje beide kutjes voor zijn neus had mzzzz. eerst begon hij steeds onze kutjes te likken, wat een plezier hadden Desi en ik daar van we hebben trouwens heel wat afgelachen, regelmatig leek het wel of we samen in de knoop zaten hah ha.

Na het likken waren beide kutjes klaar om dus om beurten steeds zijn paal te mogen ontvangen met een nog steeds kreunende Desi boven op me, maar oh oh wat was Desi trouwens een mooie meid, slank, grote tieten lange benen en een hele mooie strakke kut en een mooie strakke kont werkelijk een plaatje om te zien.! Ik ga zo spuiten riep mijn ventje steeds..ik ga hard klaar komen op jullie kutjes.... en hij trok zijn paal terug en spoot al zijn sperma over beide kutjes heen..wat een lading had hij voor ons zeg. Desi en ik gingen op de tafel in standje 69 liggen en Desi likte mijn kut schoon en ik die van haar en dat was het moment dat Desi klaar kwam ze schokte zo hard dat ik dacht dat ze van de tafwl zou donderen maar dat was gelukkig niet het geval. Even was het tijd om bij te komen, wat lekkers drinken en een hapje,... maar daarna was het Desi die mijn aan spoorde om weer lekker die paal in vol formaat te krijgen en dat lukte nog ook ha ha. nu was het Desi weer die wijdbeens op zijn paal plaats nam en hem hard begon te rijden, ik speelde nu voor de verandering lekker met mijn eigen kut had daar een heerlijke Dildo voor gepakt...neuken jullie elkaar maar lekker ik vermaak me zo wel even hoor .... Ventje neukte Desi in allerlei standjes gewoon lekker onbevangen, en we keken tijdens de bezigheden steeds naar elkaar wat het gewoon geiler maakte dan het al was., Hij wipte Desi van zich af en knalde zijn paal in mijn kut en begon mij dan lekker te neuken, Desi wurmde zich over al doorheen om dan mijn kut te likken en hem te pijpen een geile dolle boel werd het. Desi ging wijdbeens liggen ik trok haar schaamlippen van elkaar en mijn ventje likte haar mooie kut, probeer je vuist Pamela vroeg Desi me... oohhh wat geil dacht ik en ik smeerde mijn hand met glijmiddel in en probeerde rustig mijn hand in haar warme kut te krijgen en dat lukte, Nou dacht mijn ventje dan probeer ik het bij Pam, en nu hadden beide dames een vuist in hun kut ha ha.

Daarna was het echt het neuken wat de klok sloeg.. als ik het even op mijn manier mag zeggen .. we neukte elkaar werkelijk helemaal af...Alles wat je zowat op het neuk vlak kunt verzinnen deden we ook, behalve het vieze gedoe.Dit duurde echt zowat tot middernacht, Desi naar huis? nee hoor werd te laat en die bleef slapen nouj a slapen.. ook in bed werd er lekker geneukt, ik zou haar het liefst niet hebben willen laten gaan, heb regelmatig seks met een vrouw maar deze was van boven categorie! zelden .. zeg maar gerust nog nooit zo iemand als vrouw mee gemaakt.beide pijpten we mijn ventje nog eens klaar en mocht hij onze gezichtjes af likken.Ons bed was groot genoeg om daar met ons drietjes in te slapen hij in het midden. Morgens betrapte ik Desi en mijn ventje neukend op de douche lekker toch!... ze waren alweer bezig ha ha. ik gauw de Douche in en liet me daarna lekker klaar likken door Desi. Ik had er een vriendin bij. En wie was geile Desi nou? Nou het was een kennis van een goede vriend van me, leuk dat ik dit weet hi
hi. Want een ding is echt zeker met Desi wil ik vaker van bil en zij trouwens ook met mij, en mij ventje is ook welkom zij ze. Wat een pracht meid

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geil hoor die belevenis.
Heb me lekker klaar gemaakt bij het lezen er van. Topper ben je.

Nico

Anoniem zei

wanneer mag ik je lippen eens welkom heten op mijn pik??

Gr. Rene