woensdag 18 januari 2017

kort maar krachtig

Gisteren had ik het in de ochtend nogal koud na het wandelen met mijn grote vier voeter, Dacht even lekker rustig mijn kutje warm te maken in bad. maar nee hoor. Ventje kwam poedel naakt ook de douche in. Heerlijk lag ik lang uit in bad toen hij achter me hoofd kwam staan  en die sikkel boven mijn mond kwam te hangen,,, u weet wat u moet doen was het,,, maar natuurlijk wist ik dat en ik liet dat ding lekker mijn mond binnen gaan tot die helemaal stijf was zijn ballen nam ik voor straf harder onder handen maar dat deerde hem schijnbaar niet.
Hij zette mij op de wasmachine en begon mijn eens stevig te likken zijn tong ging daar lekker diep mijn kut bij in ,,, en of mijn kutje daar warmer van werd....
Bam daar ging zijn harde lul meteen hard en diep mijn spleet binnen na een aantal harde diepe stoten trok hij me van de wasmachine af en ik mocht hem even pijpen heel! even want mijnheer kwam vol in mijn mond klaar, tot de laatste druppel moest alles er uit. Hij tevreden ik ook gauw douchen en weg was hij op weg naar zijn werk.,, En ik dan?.. ik maakte me lekker verder klaar met de massage straal van de sproeier met een lekkere vibrator er bij... en of dat Pamela klaar kwam.
Een korte snelle wip in de ochtend is een prima start van de dag.

Geen opmerkingen: