maandag 19 december 2016

Wat doe ik met de tweede kerstdag.

Veel mail krijg ik met de vraag wat ik doe met de tweede kerstdag, wel ontvangen of juist niet.
Nu beste volgers het volgende hahaha .... dat weet ik nog niet wat ik doe, ik weet echt nog niet of ik mijn kut beschikbaar stel voor hongerige geile harde lullen dis graag willen spuiten.

Wanneer weet je het wel Pamela.... nou ik denk vrijdag a,s pas!.
Wil je het echt weten dan zou ik zeggen bel of mail me vrijdag of de tweede kerstdag, en wie weet wil ik wel lekker wijdbeens voor je gaan liggen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Pamela.

Ik als 60 plusser heb er wel oren naar om met je te neuken op tweede kerstdag, inmiddels heb je mail van me.
volg je al langer en steeds bij het bezoeken van jou geile blog word mijn pik zo stijf als maar kan. je bent een lekkere vrouw.

Greetz Jeroen