zondag 15 mei 2016

zwijgzaam onder gespoten

Vorige week tijdens het mooie weer ging ik weer eens lekker hardlopen in Mook in de bossen aldaar.
Na een kleine 45 minuten te hebben hard gelopen ging ik iets buiten het parcours en rustig strekken, terwijl ik daar mee bezig was zag ik dat er iets aan kwam een andere hardloper, die deed het zelfde als ik. Er kwam een enkel woordje uit van Hoi... dus ik ook hoi. Oog contact was eigenlijk het enige wat we hadden. Ik ging even rustig op een flinke omgevallen boomstam zitten en hield oogcontact hij ook met mij. Iets zij me dat ik hem kon prikkelen en deed langzaam mijn benen iets wijder en knip oogde naar hem, zonder ook maar iets te zeggen kwam hij naar me toe. ( Zoals de meeste trouwe lezers weten draag ik nooit een slip dus mijn kut was enigszins wat te zien )
En dat was hem ook niet ontgaan, hij begreep mijn hint en zonder ook maar iets te zeggen duwde hij mijn sportbroekje wat op zij en plaagde me wat door over mijn kut te strelen.. Mooi Mooi zij hij.. Mag ik? meer kwam er niet uit! Ik zelfs zij ook niks maar knikte met goedkeuring. hij trok mijn sportbroekje uit en ik deed mijn ben en wat wijder. Zijn handen gingen naar zijn broekje en liet hem zakken wow zeg een heerlijke harde paal kwam er te voorschijn
Zo zwijgzaam als hij was knielde hij voor me en propte zijn dikke lul zo mijn kut binnen en begon rustig te pompen, Mijn shirt deed ik wat omhoog zodat hij mijn tieten kon voelen..jeetje wat genoot ik, ik genoot zo erg dat ik na een 10 minuten pompen al klaar kwam,
Zijn dikke lul begon wat harder te stoten ook zijn ademhaling werd iets wat zwaarder, een teken dat hij spoedig zou gaan spuiten en dat gebeurde dan ook. Zonder iets te zeggen trok hij zijn lul uit me kut en sproeide zijn zaad op mijn spleet en buik, het droop naar beneden op de grond, ik pakte zijn paal vast in mijn hand en trok zijn laatste druppels er verder uit. Dank je wel zij hij en hij trok zijn broekje weer aan en vervolgde zijn pad, en dat deed ik ook nadat ik met met zakdoekjes wat schoon had gemaakt.
Al bij al duurde alles maar een kleine 20 minuutjes, bijna totaal zwijgzaam, nog nooit! zoiets mee gemaakt.maar daar was het niet minder geil door geweest.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal met mijn kale ballen ook eens gaan hardlopen

Anoniem zei

Hoi Pamela.

Heb je blog gevonden en ja ik ben inderdaad zwijgzaam. Nog bedankt voor de wip hahaha. En wie weet lopen we elkaar weer eens tegen het lijf, zeker voor herhaling vatbaar!

Groetjes Nico

Anoniem zei

Je bent een lekker sletje, heerlijk.

Bart

Anoniem zei


Ik kom morgen naar je toe, ipv hard lopen gaan we hard neuken op je bed.

Greetz Jeroen.

Pamela zei

Hoi Jeroen,

Wat laat mijn reactie maar het was super, was hard neuken ipv hard lopen haha.
Je was een beest!