donderdag 5 mei 2011

Neuken in me hoerige Mond.

Vandaag kwam er een bekende langs die zin had om me mond eens lekker te neuken. Hij neukte me mond het liefst als ik met mijn hoofd achter over lig zodat zijn paal van 22cm diep me mond in kan glijden. Bart liet er vandaag gen gras over groeien en begon meteen aan zijn pik te friemelen toen hij bij me was. Maar dat mocht hij dit keer niet van me want hij moest hem stijf neuken in me mond, dus wij gauw naar boven voordat zijn pik stijf was geworden, eenmaal uit onze kleren legde ik me lekker op het bed neer zoals Bart het graag wou hebben, mijn hoofd over het bed Hangend terwijl ik wijdbeens op mijn rug lig zodat Bart me hoerige kut lekker kon zien en er ook mee kon spelen door middel van een vibrator of dildo. Ik lag maar net klaar of die paal verdween lekker in mond en begon me gelijk te neuken terwijl ik me spleet direct gevonden had met me vingers, zo heeft Bart dat graag. Rustig stotend en iets gebogen door zijn knieƫn voelde ik zijn pik zwellen in me mond kreunend ging hij steeds verder zijn gang. Voorover hangend over me hielp hij me te vingeren hij vergat het tempo niet om me mond verder te neuken alles ging tegelijk, het duurde dan niet lang of ik kwam heerlijk klaar. Eindelijk mocht ik na een poos mijn handen gebruiken en dat deed ik dan ook lekkere trekkend zorgde ik er voor dat zijn inmiddels forse paal zoals steeds lekker me mond in gleed, inmiddels had ik me beroemde dildo van 33cm lekker in me kut en dat maakte Bart wild van genot want het tempo werd sneller en sneller.... Dildo er uit Pamela en ontvang me pik .... hahahah en als een magneet trok mijn kut zijn pik naar binnen aiaiai wat heerlijk was dat, steeds was het over me klit glijden met zijn eikel en dan weer me kut binnen en dit een poosje hier geniet ik intens van!!


En Hopa weer achter me hoofd om me mond te neuken zodat ik mijn eigen kut sappen proeven kon. Hij had de slag te pakken want na een poosje ging hij weer lekker hard mijn kut neuken, bij iedere stoot drong zijn harde paal diep me spleet binnen een paar keer stoten en me klit was weer aan de beurt. En zo ging het dus steeds van mond kut en klit. Gelukkig wist hij hoe hij me neuken wou en dat liet hij me merken ook mmzzzzzzzzz. Op zijn hondjes ik boven op hem standje 69 alles kwam langs het werd echte een pittige neukbeurt zoals vanouds met Bart. Terwijl Bart zijn paal in me kut had trok hij met een hand mijn kut lippen terug en de andere hand bewerkte mijn klit, ik kwam dan ook spontaan voor de tweede keer klaar en al me geil dus over zijn paal, dit was het seintje om zijn pik weer eens grondig door mijn mond te laten gaan. En na een poosje zijn paal gek gemaakt te hebben gromde hij van geilheid dat hij gauw zou gaan spuiten, dus ik wist als hij zijn pik terug zou trekken ik me mond wijd open moest doen zodat zijn zaad me mond in ging. En plots hoorde ik hem kreunend zeggen ---- hier komt het!! ..... me mond ging open en het leek wel een kraan die zijn zaad spoot, werkelijk een Fontijn van zaad ging me mond in en over me gezicht en tieten. meteen daarna mocht ik zijn pik helemaal schoon likken, het was echt weer zoals vanouds Bart!! hahaha

1 opmerking:

Anoniem zei

yes dit wil ik ook!!! alleen zal ik mijn hand gebruiken om je klar temaken inplaats van je dildo die gebruiken we als voorspel hihihi